Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Želimo da obezbedimo internet za sve

    Telenor posluje u Srbiji već devet godina i ulaže velike napore u razvoj telekomunikacija na izuzetno konkurentnom tržištu. „Po pravilu, telekomunikacije predstavljaju dugoročan poslovni model. Upravo iz tog razloga konstantno se zalažemo za predvidivo poslovno okruženje i jednake uslove kada su u pitanju porezi, zakonodavstvo i propisi“, kaže Ove Fredheim, generalni direktor Telenora Srbije, u intervjuu za BIZLife.

    Telenor ima veoma ambiciozne težnje kako bi omogućio razvoj digitalnog društva u Srbiji, odnosno pružio svim ljudima jednake mogućnosti da budu povezani – bez obzira odakle su.

    „U digitalnom društvu, po mom mišljenju, leži velika šansa za Srbiju. Naša ambicija je da osnažimo pojedince, kompanije i društvo u celini pružajući im pristup inovativnim digitalnim komunikacijama, drugim rečima – da obezbedimo Internet za sve“, kaže Fredheim.

    • Kako biste ukratko opisali Telenor u Srbiji u poslednjih godinu dana?

    – Naši korisnici prvi su imali priliku da iskuse i isprobaju 4G mrežu u Srbiji, a nakon toga nastavili smo sa njenim širenjem. Prošle godine pokrenuli smo Telenor  banku, prvu mobilnu onlajn banku orijentisanu ka korisnicima. Kao rezultat, već tokom prve godine, u njoj je otvoreno više od 100.000 računa što nas čini najbrže rastućom onlajn bankom u regionu. To je samo još jedan dokaz naše posvećenosti da ostanemo na čelu digitalnih promena, uvođenjem inovativnih rešenja na lokalno tržište.

    • Kao što ste naveli Telenor banka je najbrže rastuća onlajn banka u regionu. Koji poslovni rezultati su ostvareni?

    – Telenor u Srbiji nudi nešto revolucionarno korisnicima: objedinjene telekomunikacione i finansijske usluge. Na taj način pokrenuli smo tržište i otvorili novo poglavlje na polju inovacija. U centru celokupnog poslovanja Telenor banke nalazi se korisnik, a ne sam proizvod. Kao rezultat takvog pristupa banka je zabeležila rekord kada je u pitanju zadovoljstvo korisnika i oni su više nego spremni da preporuče naše usluge nekome. Naime, prema podacima Ipsosa 47 odsto korisnika preporučilo bi Telenor banku, što predstavlja najviši rezultat u poređenju sa drugim bankama na tržištu. Sinergija telekomunikacionih i finansijskih usluga omogućila je uvođenje novih usluga u ponudu. Prvi u Srbiji, uveli smo fleksibilne postpejd ugovore koji našim korisnicima omogućavaju da kupuju mobilne telefone kada god to požele, u ratama bez kamate. Banka za nas predstavlja dugoročni projekat, a kao telekomunikaciona kompanija navikli smo da planiramo na duge staze. Povrat investicija, koje su planirane na ukupnom nivou od 40 miliona evra, očekujemo za pet do sedam godina. Fokus će i dalje biti na svakodnevnim transakcijama građana, mada ovo mobilno bankarsko rešenje može lako da zadovolji potrebe malih preduzeća sa, na primer, petoro zaposlenih. Aplikacija banke je pogodna za upotrebu putem pametnih telefona, tablet uređaja i računara. Svesni smo da onlajn bankarstvo nije ništa novo, ali razvoj aplikacije kompatibilne sa ekranima pametnih telefona svakako jeste.

    • Poznato je da Telenor dosta ulaže u razvoj svoje mreže. Koliko je do sada investirano i koliko će biti investirano u narednim godinama?

    – Mreža predstavlja srž našeg poslovanja i povratne informacije koje nam pružaju korisnici aktivno koristimo za planiranje njenog razvoja. Trenutno Telenor mreža pokriva 85 odsto populacije brzim mobilnim internetom. Kao što sam pomenuo, u 2015. godini Telenor unapređuje 4G mrežu, ali smo istovremeno nastavili da proširujemo pokrivenost širih geografskih područja brzim mobilnim internetom. Uložićemo dodatnih deset miliona evra u proširenje mreže koje će omogućiti brzi protok podataka kroz unapređenje 1.650 baznih stanica do marta 2016. godine. Razvoj mreže mora da prati rast obima povećanja protoka podataka koji se putem nje razmenjuju. Stoga je naš cilj da do kraja godine celokupno područje centralne Srbije, gde god postoji signal mobilne telefonije, pokrijemo brzim mobilnim  internetom, a do kraja marta 2016. i Vojvodinu.

    • Telenor je pokrenuo www.mojafirma.rs, novu platformu namenjenu preduzetnicima u Srbiji. Na koji način će ova platforma pomoći preduzetnicima?

    – Portal koji vodi tim stručnih autora, predstavljaće centralnu bazu informacija koje su vazne za pokretanje i razvoj posla u Srbiji – od procesa osnivanja preduzeća, preko pravnih, poreskih i knjigovodstvenih pravila i uputstava, sve do marketinga.

    Uspešni preduzetnici će redovno, putem sajta, davati savete za uspešno vođenje sopstvene firme, a lako su dostupni i vodiči, u kojima su korak po korak objašnjene najvažnije operacije koje je neophodno preduzeti za svakodnevno funkcionisanje jedne firme. Posetiocima portala je omogućeno da preuzmu najvažnije formulare, šablone ugovora, kalkulatore troškova, kao i mnoge druge korisne dokumente koji mogu pomoći da se administrativni poslovi završe brže i jednostavnije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE