Ušće shopping centar nagrađuje posetioce!

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ušće shopping centar nagrađuje posetioce!

    Preostalo je još samo sedam dana do završetka nagradne igre “UŠĆE godina želja” i prilike da svi posetioci i potrošači UŠĆE Shopping Centra postanu učesnici i potencijalni dobitnici vrednih nagrada i osvoje čak 1.200.000 dinara za godinu dana šopinga u ovom centru.

    Nagrade od 500, 1.000, 30.000, 90.000 i čak 1.200.000 dinara očekuju posetioce UŠĆE Shopping Centra koji se uključe u nagradnu igru “UŠĆE godina želja”. Potrebno je da se do 30. oktobra obavi kupovina u iznosu od 5.000 dinara ili više, nakon čega se dobija “cep-cep” kartica. Kupac na licu mesta može da osvoji neku od instant nagrada, 500 ili 1.000 dinara za kupovinu, Mesec šopinga i platnu karticu UniCredit Banke u iznosu od 30.000 dinara, kao i nagradu Sezona šopinga u UŠĆE SC i karticu u iznosu od 90.000 dinara, koju može da iskoristi tokom tri meseca.

    Oni koji ne osvoje neku od nagrada u trenutku kupovine, mogu i dalje da učestvuju u izvlačenju glavne nagrade – godinu dana šopinga u UŠĆE Shopping Centru. Srećni dobitnik glavne nagrade imaće tokom 12 meseci po 100.000 dinara na poklon kartici UniCredit Banke za kupovinu svega što poželi.

    I ova jesen u UŠĆE Shopping Centru je u znaku dobre energije i poklona, a “UŠĆE godina želja” će najsrećnijem doneti radosti i u celoj 2016.

    Ukoliko slučajno niste sigurni kako bi potrošili nagradu, evo nekoliko saveta:

    “Kad bih osvojila takvu nagradu odmah bih počela da pravim spisak stvari koje bih kupila najbližima. Ustvari, sve bih ih povela u šoping! Sigurno je da bih najviše potrošila u dečijim radnjama, na stvari i igračke za Nestora.” – DANIJELA BUZUROVIĆ, TV voditeljka

    “Najviše bih trošio u radnjama sa sportskom, ali i ostalom odećom, a deo novca bi ostao i u bioskopu i snek barovima. Zaista mi nije primarno da odeća bude firmirana, već da mi lepo stoji, ali kad već pričamo o brendovima,  u mom ormaru je najprisutniji Adidas.” – DARKO IVIĆ, glumac

    “Najviše bih kupovao deci, jer stalno prerastaju postojeće konfekcijske brojeve, potom Dragani, a meni tek ako nešto ostane i od te velike sume – Fashion&Friends ne samo da ima najveći broj brendova, već se tu često mogu naći autentični komadi odeće. Volim da dam pare za nešto karakteristično, a takve stvari nalazim i kad svratim u Diesel, Replay, Desigual…” – NEBOJŠA GRNČARSKI, vlasnik modne agencije Select

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE