Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    EU ublažava limit za štetne gasove

    Zemlje Evropske unije dogovorile su ublažavanje granice emisije štetnih gasova pri testiranju dizel automobila u realnim uslovima vožnje, ali i strožije testove za merenje emisije tih gasova, u svetlu skandala u Volkswagenu sa spornim softverom za merenje izduvnih gasova.

    Evropska komisija je saopštila da će od 2020. granica emisije štetnih gasova u automobilskoj industriji biti 50 odsto viša u odnosu na sadašnji limit emisije azotnih oksida, koji izazivaju smog i ugrožavaju javno zdravlje, prenosi agencija Frans pres.

    Zemlje članice EU postigle su takođe i dogovor o strožim testovima za merenje emisije štetnih gasova dizel motora, posle skandala nemačkog autoproizvođača VW koji je pokazao da je moguće varati na takvim testovima.

    Evropska komisija saopštila je da su stručnjaci iz 28 država članica EU "velikom većinom" odobrili strože metode merenja emisije štetnih gasova, a da će novi testovi simulirati stvarne uslove na putevima.

    Kako je navedeno, od 1. septembra 2017. godine novi modeli automobila moraće da prođu nove testove za
    merenje izduvnih gasova pre nego što ih proizvođač ponudi na tržištu.

    Volkswagen je pogođen najvećim skandalom u istoriji nakon što je otkriveno da je u 11 miliona dizel automobila instalirao softver koji aktivira kontrolu emisije štetnih gasova kada automobil prolazi kroz testiranje, a deaktivira je tokom uobičajene vožnje radi poboljšanja performansi vozila.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE