Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ‘Drama u taksiju’ odnela Grand Prix prvog Festivala integrisanih komunikacija Kaktus 2015.

    Svojevrsni festival ideja koje opstaju Kaktus 2015. nakon predavanja stručnjaka iz Evrope i sveta, završen je svečanom dodelom nagrada za integrisane komunikacije koje su dodeljene u 13 kategorija.

    Agencija godine je prema oceni žirija McCann Beograd, oglašavač Jugoslovensko dramsko pozorište, a Gran prix je namenjen nagrađenom projektu Drama u taksiju. Ovaj projekat ujedno je proglašen najboljim u kategoriji Viralni video.

    Projekat Viber ili Vajber, kompanije Leo Burnett i Vip mobile odneo je nagradu u kategoriji TV u integrisanoj kampanji.

    ’Čipsi bećarac’, projekat za koji su zaslužni Ovation BBDO i Marbo produkt pobednik je kategorije Radio u integrisanoj kampanji.

    McCann Beograd i Muzej nauke i tehnike nagrađeni su za projekat ’Samo za radoznale’ za print u integrisanoj kampanji.

    U kategoriji BTL u integrisanoj kampanji nagrađeni su Communis DDB i Bambi za Plazma Milky sendvič-venčanje plazme i mleka.

    Za najbolji PR  nagrade su dobili Leo Burnett i Apatinska pivara za projekat Naša stvar.

    Na konkursu za social media u integrisanoj kampanji priznanje su dobili Executive Group i The Coca Cola Company za projekat ’Za muškarce, ne za devojke’, dok su za Mobile u integrisanoj kampanji nagradu dobili Direct media i Telenor banka za projekat Virtuelni vodič.

    Za Event u integrisanoj kampanji nagrađena je reklamna agencija Popular Bruketa i Žinić OM za projekat Nešto lepo kao čokolada.

    Nescafe 3 in 1 Start here projekat u realizaciji Publicis Beograd i Nestle Adriatic odneli su nagradu za Outdoor u integrisanoj kampanji.

    Kako su istakli članovi žirija koji su učestvovali na poslednjem panelu prvog Festivala integrisanih komunikacija odziv prijavljenih radova je bio sjajan. Žiri je birao najbolje među 113 prijavljenih projekata, a konkurisalo je 27 agencija i preko 50 kompanija.
     

    Foto: Twitter - @McCannBelgrade

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE