Delhaize u akciji: Da imaju i oni koji nemaju

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Delhaize u akciji: Da imaju i oni koji nemaju

    Donacija viškova hrane je nov i veoma važan projekat. Nastupamo sa sloganom  `Da imaju i oni koji nemaju`  i tako donacijom voća i povrća koje se ne proda obezbeđujemo sveže namirnice onima kojima je pomoć potrebna, istakla je Martina Petrović, menadžerka za komunikaciju održivog poslovanja Delhaize Srbija. 

    U saradnji sa Bankom hrane, Centrom za integrisani razvoj i organizacijom Plava školjka, Delhaize kao najveći maloprodavac hrane u Srbiji, želi da obezbedi  svakodnevnu pomoć socijalno ugroženim licima. Procenjuje se da u Srbiji 26,1 odsto stanovništva živi ispod granice siromaštva, a sa nemeštinom se susreću i deca mlađa od 14 godina.  Milana Blažević ispred Banke za hranu ukazala je na to da je osnovni cilj ovakve vrste pomoći smanjenje siromaštva i rasipanja hrane, kao i povećanje solidarnosti kroz različite humanitarne akcije.

    U Srbiji se svaki četvrti građanin suočava sa izazovom da sebi obezbedi hranu. Ova akcija omogućila je da 1800 ljudi svakog dana dobija svežu ili obrađenu hranu. Međutim, na ovakav način pokriva se samo jedan deo potreba i zato je neophodno da se uključi veći broj organizacija.

    Često se postavlja pitanja zbog čega se donira samo voće i povrće, ali Delhaize Srbija ističe da u maloprodaji nema mnogo robe koja je pred istek roka jer se često organizuju sniženja i akcije, i da se upravo zbog toga najviše baca voće i povrće. Svakako njihov sledeći korak je donacija pakovane robe, a plan je da do 2020. godine 100 odsto prodavnica bude uključeno u projekat.

    Kako je rečeno, slični projekti Delhaize-a postoje u Belgiji i Grčkoj, a, da podsetimo, Francuska je ove godine uvela zakon prema kojem maloprodajni lanci neće moći da neprodatu hranu sa svojih polica šalje u kontejnere za smeće, već da istu poklanjaju, ili daju za ishranu životinja, ili za proizvodnju komposta za poljoprivredu i baštovanstvo.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE