Nema više vraćanja kilometraže

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nema više vraćanja kilometraže

    U Srbiju je stigao uređaj "taho špijun", koji precizno određuje pređenu kilometražu automobila, jednu od najvećih nepoznanica prilikom kupovine polovnjaka.

    Uređaj "taho špijun" je patentiran pre 15 godina u Sjedinjenim Američkim Državama, a već deset godina se koristi i u Evropi.

    Radi se o visokosofisticiranoj tehnologiji koja koristi ultrazvuk i specijalni softver na osnovu koga ispitivač može da ustanovi, ne samo koliko je automobil stvarno prešao kilometara, već i u kakvom su stanju pojedini delovi, da li su menjani i da li se radi o prvoj ugradnji i slično, pa čak i da otkrije da li šoferšajbna ima falinku.

    Uređaj ispituje sve, od brojeva šasije, motora, delova, stanja u kom se nalaze pojedini delovi motora, menjača, procenjuje "klokovanje" motora, a onda sve te podatke operater ukuca u program koji je priključen na veliku bazu podataka u Nemačkoj, za sve zemlje EU, i vrlo jednostavno se postavi "dijagnoza."

    "Složićete se da je 6.000 dinara minimalno"

    Odstupanja od stvarne kilometraže su plus-minus deset odsto pa tako više niko neće moći da vam proda automobil koji je prevalio pola miliona i više kilometara sa "original kilometražom od 50.000", kaže za Novosti Petar Janjušević koji je ovlašćen za upotrebu ovog uređaja u Srbiji i zemljama regiona.

    Zabluda je da u Nemačkoj niko ne vara i ne šteluje kilometar-satove. I tamo je to masovna pojava. Po nekim podacima, svakom trećem polovnjaku je vraćena kilometraža.

    Trenutno, firma Petra Janjuševića radi u Novom Sadu, ali dolazi po pozivu i u druge gradove Srbije. Uskoro će početi obuka za operatere širom naše zemlje pa će, vrlo lako, moći da se proveri da li su podaci koje prodavac nudi o vozilu tačni.

    Cena je 6.000 dinara, i to je, priznaćete, minimalan trošak za nekoga ko kupuje polovni auto, da sazna da li pazari ili ne mačku u džaku, tvrdi Janjušević.

    Od 2017. godine svi proizvođači automobila u Evropi će morati da šalju sve podatke o svakom proizvedenom vozilu u centralnu bazu podataka. Tu obavezu imaće i svi serviseri pa će vrlo lako moći da se utvrdi, u svakom trenutku u kakvom je stanju automobil, koliko je prešao, koji su mu delovi menjani, da li je udaran, farban, dorađivan…

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE