10 najvećih faca u modnoj industriji

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    10 najvećih faca u modnoj industriji

    Industrija odeće i obuće je neverovatno takmičarski nastrojena, posebno od kada su mladima (lako) dostupni odevni predmeti i sa interesovanjem prate modu. Mladi naraštaji, ili kako ih još zovu millennialsi, teško troše novac na odeću, a ni 2015. nije bila drugačija.

    Uprkos ovakvom trendu u odevnoj industriji, postoje ljudi koji su inovativni i moćni.

    Sajt BusinessInsider izdvojio je najuticajnije ljude u ovoj industriji 2015. godine, one koji su pomogli da se oblikuje način na koji kupujemo danas.

    1. Amancio Ortega
    Ko je on: Amancio Ortega je ko-osnivač Inditexa, a u čijem je sklopu Zara. On je drugi na svetu po bogatstvu.
    Zašto je uticajan: Inditex i Zara promenili su način na koji ljudi misle o brzoj modi, i izazvali su modnu industriju menjajući dizajn odeće brzim tempom.

    2. Mark Parker
    Ko je on: Mark Parker je na čelu brenda Nike.
    Zašto je uticajan: Malo je kompanija koje su konstantno inovativne kao što je Nike. Parker je na prvom mestu Fortunove liste po menadžerskim sposobnostima.

    3. Olivier Rousteing
    Ko je on: Olivier je kreativni direktor brenda Balmain, za kojim su se mnogi raspomamili ove jeseni.
    Zašto je uticajan: Nakon što su Kardashianove krenule da nose ovaj brend, ceo svet je bukvalno poludeo za Balmain odećom.  Rousteing ima samo 30 godina, i uspeo je da visoku modu približi širokim narodnim masama, nakon što je krenula saradnja Balmaina sa H&M-om.

    4. Karl Johnson Persson
    Ko je on: Persson je na čelu marke H&M.
    Zašto je uticajan: Planetarnoj popularnosti brenda H&M doprineo je dobar odnos cena-kvalitet, kao i to što je modu približio širokom spektru ljudi.

    5. Stefan Larsson
    Ko je on: Larsson je od ove jeseni na direktorskoj poziciji brenda Ralph Lauren.
    Zašto je uticajan: Ne samo da je uspeo da zameni Laurena, već je uzburkao scenu kao predsednik brenda Old Navy, gde je pomogao da ovaj modni brend postane uspešan deo Gap Inc.

    6. Ashley Graham
    Ko je ona: Ashley je model, aktivista u borbi za prava (poslovnih) žena.
    Zašto je uticajna: Graham je promenila način na koji modna industrija tretira žene. Njena modna linija sa Addition Elle daje punijim ženama (plus-size) mogućnost da nose seksi donje rublje.

    7. Doug McMillon
    Ko je on: McMillon je direktor i predsednik brenda Walmart.
    Zašto je uticajan: Doug je uspeo da stavi Walmart ispred konkurencije, inovirajući e-komerc (koristi novi barkod da b se izbegli dugi redovi), i to tako da može da se takmiči i sa Amazonom. Fortune je McMillona nazvao „čovek koji je oživeo Walmart“.

    8. Tory Burch
    Ko je ona: Burch je dizajnerka i ko-direktorka brenda koji nosi njeno ime.
    Zašto je uticajna: U Njujorku svi nose njene baletanke. Burch torbe, baletanke i odeća neverovatno su popularni, ali se usmerava na poboljšanje luksuznog dela brenda.
    Burch je nastavila da inovira; lansirala je sportsku odevnu liniju pod nazivom Tory Sport.

    9. Michael Kors
    Ko je on: Kors je dizajner i šef kreative sopstvenog brenda.
    Zašto je uticajan: Michael Kors nakit i satovi, kao i odeća ekstremno su popularni među mladim ženama, mada je rasprostranjenost brenda pretila njegovoj luksuznosti.

    10. Leslie Wexner
    Ko je on: Wexner je predsednik i direktor L Brands (Limited Brands), koji je vlasnik Victoria’s Secret i Bath&Body Works.
    Zašto je uticajan: Raspostranjenost i dostupnost brenda Victoria’s Secret je neverovatna, kao i udeo na tržištu donjeg veša (61.8% prema istraživanju IBIS World).

    Foto: Youtube/Printscreen/AP

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE