Šta nas očekuje u 2016: Aleksandar Ružević, Coca-Cola Hellenic Srbija i Crna Gora

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta nas očekuje u 2016: Aleksandar Ružević, Coca-Cola Hellenic Srbija i Crna Gora

    Za BIZLife piše: Aleksandar Ružević, generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija i Crna Gora

    Ambiciozni planovi

    Kompanija Coca-Cola Hellenic ima velike i ambiciozne planove za proširenje i unapređenje poslovanja za predstojeću 2016. godinu. Za ostvarenje ovih planova potreban nam je stabilan privredni ambijent koji omogućava dugoročno održivo planiranje i poslovanje. Imajući u vidu značajne promene koje su implementirane u fiskalnom sistemu tokom 2015. godine, uveren sam da će Srbija ostati stabilna u pogledu makro-ekonomskih parametara, te da će reformski potezi nastaviti da daju dobre rezultate. Dodatne razloge za optimizam pruža činjenica da Srbiju očekuje otvaranje poglavlja u procesu pristupanja Evropskoj uniji što neminovno vodi harmonizaciji domaćeg zakonodavstva sa zakonima Unije. Za našu kompaniju ovo je posebno važno jer usvajanje standarda u oblasti proizvodnje i maloprodaje neupitno dovodi do boljeg uređenja tržišta i poboljšanja statusa potrošača, prvenstveno u pogledu bezbednosti proizvoda, čemu smo kao lider na tržištu veoma posvećeni.

    U godini pred nama svi učesnici u privrednom životu Srbije imaju veliki zadatak, a to je da zajednički sprovedemo odlučujuće korake u borbi protiv sive ekonomije. Od ovoga će imati višestruke koristi i država i građani jer smanjenjem sive ekonomije za samo jedan odsto, država može prihodovati dodatnih 100 miliona evra godišnje. Kada govorimo o tržištu negaziranih napitaka i maloprodaje uopšte, očekujemo rast e-trgovine i razvoj novih platformi trgovinskih kuća u ovoj oblasti, posebno imajući u vidu sve veće interesovanje potrošača za ovaj vid nabavke. Pored ovoga, tržište maloprodaje će svakako obeležiti i dolazak međunarodnih diskont lanaca i učiniti ga kompetetivnijim. 

    Coca-Cola Hellenic Srbija nastavlja da uvodi inovacije i donosi najnovije svetske trendove. Vođeni uspesima, u 2016. godinu ulazimo sa velikom energijom i entuzijazmom. Zahvaljujući posvećenom timu vrhunskih profesionalaca i odličnim odnosima sa našim kupcima uveren sam da ćemo i u narednoj godini ostvariti  rast i ostati pouzdan partner lokalnoj zajednici. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE