Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mislite da oni nemaju dodira sa realnim životom? GREŠITE!

    Možda vam se činilo da su milioneri ljudi koji nemaju dodira sa realnim životom, ali sajt Enterpreneur pokazuje njihove navike koje može da usvoji svako od nas, a zahvaljujući kojima su postali i ostali uspešni.

    Mnogo rade

    Mnogi misle da bi ih dobitak na lutriji učinio srećnim i uspešnim. Moramo vas razočarati činjenicom da čak 90 odsto onih koji su dobili na lutriji u roku od pet godina potroše sav novac koji su dobili i opet se nalaze u istoj situaciji kao nekada.

    Milioneri veoma dobro znaju da ne postoji prečica do uspeha i da se on postiže samo napornim radom. Sa mnogo muke vi ćete izbrusiti sebe i bićete racionalniji u svojim odlukama. Naučićete mnogo toga i bićete odmereniji, stoga su šanse da sve veoma brzo proćerdate male.

    Fokusirani su

    Nije samo stvar u tome da treba naporno da radite, već da tako treba da radite pravu stvar. Da li ste nekada čuli da uspešni skaču sa jedne milionske ideje na drugu? Cilj je u pronalaženju najbolje opcije na koju možemo da se fokusiramo. Ljudi treba da se posvete jednoj potrazi koja će ih dovesti na vrh.

    Oprezni su po pitanju rizika

    Ovo naročito znaju ljudi koji se bave berzom. Rizik uvek morate držati pod kontrolom. Njihov moto je da treba rizikovati ali da takođe treba izračunavati rizike. Odnosno, koliko ste rizika spremni da preuzmete i za koliku nagradu.

    Oni su velikodušni

    Pozitivni primeri ovakvih ljudi su Bill Gates, Warren Buffett, Carl Icahn ili Ken Langore. Poklanjanje novca u prave svrhe može biti veći užitak nego zarađivanje i čuvanje istog. Ovakvi ljudi znaju koliko novac vredi u najboljem smislu te reč i zahvalni su na mogućnosti da zarade isti. Zato pomažu onima koji iz nekog razloga nemaju uslove i mogućnosti da zarade novac.

    Nikada ne prestaju da uče

    Milioneri vole da uče kako bi uvek ovladavali novim veštinama i širili svoje polje znanja. Oni čitaju knjige, gledaju dokumentarce, gledaju stručnu literaturu i pričaju sa ljudima iz te svere interesovanja kako bi delili informacije. Veoma dobro znaju da je moć današnjice u znanju i informaciji.

    Foto: pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE