Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Gde će nas sve odvesti virtuelna realnost?

    U prvoj polovini 2016. godine najavljen je izlazak na tržište Oculus Riftai Playstation VR.

    Sve je počelo 90ih godina prošlog veka kada se neko setio da napravi kacigu za virtuelnu realnost. Tada nije uspelo. Ali 2012. godine kompanija Oculus VR ponudila je nešto slično na Kickstarterui za izradu prototipa tražila 250.000 dolara. Dizajniran od gejmera za gejmere, Oculus Rift menja način na koji razmišljamo o video igrama i omogućuje iskustvo da uplovimo u svet omiljene igre kao nikada pre.  Mnogi su prepoznali vrednost projekta pa je na kraju skupljeno 10 puta više novca, skoro 2,5 miliona dolara. Dve godine kasnije, Facebook i njegov CEO Mark Zuckerberg kupuju Oculus VR za dve milijarde dolara. Ova kupovina pokrenula je mnoge da investiraju u virtuelnu realnost.

    Jedan od igrača na novom tržištu je i Sony. Iz Project Morpheus-a  nastao je PlayStation VR. Novi proizvod je kompatibilan sa PlayStation 4. Nažalost, postojeće igrice neće moći da se igraju, ali programeri kreiraju igre specijalno za virtuelnu realnost. Iskustvo virtualne realnosti nećete morati da prolazite sami, jer je prilagođeno da više igrača može da igra istovremeno. Poštovaoci Sony-ja se sećaju svojih prvih PlayStationa i čuvene igrice Takken 1. Uskoro će moći da igraju Takken 7 sa Playstation VR.

    Američka svemirska agencija NASA koristi novi uređaj za virtuelnu stvarnost koji astronautima pomaže tokom treninga.

    Pored video igara, kroz VR će se gledati sadržaji kao putovanja i avanture, a predviđa se da bi  porno sadržaji mogli da budu veoma gledani.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE