Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    POJAM DANA: Emodži

    Digitalni marketing je jedna od poslovnih disciplina s najviše žargonskih pojmova, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije. 

    Ukoliko ste novi u svetu digitalnog marketinga ili ste već iskusan profesionalac koji je svestan da su televizija, radio i štampa, u obliku koji danas poznajemo, stvar prošlosti, sve više ćete se susretati s pojmovima koji postaju neka vrsta jedinstvenog, univerzalnog jezika kojim se današnji marketinški stručnjaci sporazumevaju.

    Neke od naiinteresantnijih izraza našli smo u knjizi DIGITALNI MARKETING: POJMOVNIK, autorke Nataše Krstić, u izdanju Fakulteta za medije i komunikacije.

    Pojam: EMOJI / EMODŽI

    Skraćeno od: „picture” i "character".

    Piktogrami izvorno nastali od smajlija [engl. smiley] koji se koriste u elektronskoj komunikaciji za izražavanje stava, emocije ili ideje. Zbog svoje atraktivnosti, brendovi su počeli da ih koriste i u digitalnoj komunikaciji, kako bi komunicirali jezikom mlade generacije, usmerene ka brzim i efikasnim elektronskim porukama koje obiluju skraćenicama i vizulenim sadržajem. Chevrolet je prvi brend koji je u 2015. godini objavio saopštenje za medije napisano emodži jezikom, dok je Norvegian Airline ispisao adresu svog veb-sajta.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE