Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    POJAM DANA: Multiscreening

    Digitalni marketing je jedna od poslovnih disciplina s najviše žargonskih pojmova, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije. 

    Ukoliko ste novi u svetu digitalnog marketinga ili ste već iskusan profesionalac koji je svestan da su televizija, radio i štampa, u obliku koji danas poznajemo, stvar prošlosti, sve više ćete se susretati s pojmovima koji postaju neka vrsta jedinstvenog, univerzalnog jezika kojim se današnji marketinški stručnjaci sporazumevaju.

    Neke od naiinteresantnijih izraza našli smo u knjizi DIGITALNI MARKETING: POJMOVNIK, autorke Nataše Krstić, u izdanju Fakulteta za medije i komunikacije.

    Pojam dana: MULTISCREENING // ISTOVREMENO KORIŠĆENJE VIŠE EKRANA

    Savremeni potrošači vešto raspodeljuju svoje slobodno vreme na veći broj ekrana: mobilni telefon, tablet-uređaj, desktop-računar, televiziju, čime dolazi do njihovog simultanog korišćenja. Istovremeno korišćenje više ekrana pogurano je tehnološkim promenama i navikama milenijumske generacije, koja je neprekidno na internetu i u vezi s prijateljima na društvenim mrežama. Tokom istovremenog korišćenja, sadržaj koji se konzumira na jednom uređaju može da utiče ili izazove određeno ponašanje na ostalim uređajima, što proces utvrđivanja medijskog kanala koji je doveo do konverzije čini složenijim. Na primer, veliki broj potrošača tokom gledanja televizije aktivno koristi mobilni telefon, što predstavlja marketinšku priliku da se reklamna poruka osnaži i multiplikuje istovremenim prikazivanjem na oba medija. Pojava istovremenog korišćenja više ekrana očigledan je primer sinergije koja je nastala spajanjem tradicionalnog i digitalnog marketinga s ciljem stvaranja jedinstvenog korisničkog iskustva.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE