Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marko Mudrinić: Korisnici traže nešto više – sadržajnije!

    Od 24. do 25. marta u Zrenjaninu održaće se Webiz program poslovne edukacije, namenjen svima koji žele da unaprede svoje poslovanje kroz korišćenje potencijala interneta i digitalnih tehnologija. Dvodnevni program biće karakterističan po praktičnim predavanjima na teme Google i Facebook oglašavanja, native advertajzinga, mogućnostima Instagrama i content marketinga. Kao jedan od predavača najavljen je Marko Mudrinić sa poslovno–tehnološkog magazina Netokracija. Iako ima samo 25 godina, Marko važi za jednog od najuticjnijih IT novinara u regionu. U magazinu Natokracija pokriva teme o internet preduzetništvu, novim tehnologijama i digitalnim trendovima.

    Završili ste Fakultet za kulturu i medije i na drugoj godini već počeli da radite. Koliko Vam je u poslu pomoglo formalno, a koliko neformalno obrazovanje?

    Istina je da se u to vreme ova odluka činila pomalo neracionalnom, ali pokazao sam da se karijera može graditi i u ranim dvadesetim i da je fakultet u današnjoj ekonomiji znanja ništa drugo no parče papira koje ćete okačiti na zid. Formalno obrazovanje u ovom, ali i srodnim oblastima gde komunikacija preovladava, svakako nije potrebno. Ono što je potrebnije jeste želja za konstantnim usavršavanjem. Četiri, pet godina studiranja ne mogu se meriti sa par godina iskustva u industriji.

    Da li je zahtevno pratiti oblast koja se menja velikom dinamikom?

    Izazova uvek ima. Par godina čitava scena se razvijala munjevitom brzinom, dok danas imamo par uspešnih priča oko kojih se i okuplja srpska startap scena. Ljudi zajedno rade već godinama, pa je valjda prirodno da novi tehnološki proizvodi i usluge koje nastaju u Srbiji ne predstavljaju tako veliku vest. Naš posao je da javnost upoznamo sa tim uspešnim pričama, a njihovo je da se na njih ugledaju i sami izvuku pouke.

    Na Webiz poslovnoj edukaciji ove godine bićete predavač, dok ste je ranijih godina redovno posećivali kao gost. Da li na osnovu toga možete da procenite kome je Webiz poslovna edukacija namenjena?

    Svakako predstavljajući možda i najbolju polaznu tačku za sve buduće preduzetnike, predstavnike i vlasnike malih i srednjih biznisa, Webiz edukacija namenjena je upravo onim profesionalcima koji žele da čuju više o digitalnom nastupu brendova, ali i trendovima koji će oblikovati njihovo poslovanje u godinama koje dolaze. Svake godine sa zadovoljstvom dočekujem kraj marta i posetu Zrenjaninu. Tokom godina kako je rastao Webiz, razvijala se i moja profesionalna karijera, primenjujući u praksi znanja i veštine koje sam čuo na predavanjima, ali i savete koje su mi stariji i iskusniji preneli – što tokom Webiz-a, tako i kasnije, zahvaljujući kontaktima koje sam ostvario tokom samog događaja.

    Šta slušaoci Webiz edukacije mogu da očekuju od Vašeg predavanja na temu native advertising-a?

    Nativno iliti kontekstualno oglašavanje predstavlja jedan novi način kako da brendovi dođu do svoje publike i kroz duži vremenski period grade svoju reputaciju – pružajući toj istoj publici kvalitetan sadržaj za čije se stvaranje unajmljuju ekspterti u tom polju. Ovakav vid oglašavanja nije content marketing koji se proizvodi in-house, a ponajmanje plaćeni PR. U Hrvatskoj, gde su budžeti znatno veći, nativno oglašavanje prolazi kroz pravu renesansu i predstavlja stvar bez koje brendovi danas ne mogu zamisliti svoj nastup. Kada je Srbija u pitanju, imamo par značajnih pomaka, ali kao da se i dalje čeka trenutak kada će agencije i klijenti shvatiti da korisnici traže nešto više – nešto sadržajnije.

    Predavali ste i na drugim događajima ovog tipa. Kakav je Vaš utisak, da li su ljudi zainteresovani da se konstantno usavršavaju?

    Ljudi danas jesu zainteresovani da dođu na neko predavanje, da ga odslušaju, tvituju i aplaudiraju. Ipak, usavršavanje predstavlja mnogo više od toga. Stekao sam utisak da se na svim domaćim konferenicijama ljudi boje da postave pitanja. Dok ne postanemo otvoreniji i ne krenemo više da pitamo, naše usavršavanje svodi se usključivo na ono što smo čuli, a ne na diskusiju koju smo pokrenuli sa predavačem ili nekom drugom osobom.

    Prijave za Webiz poslovnu edukaciju uveliko su otvorene, a više informacija možete pronaći na webiz.rs.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE