Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Top 7 predviđanja budućnosti medija

    Budućnost medija menja se iz dana u dan. Korisnici sve više koriste mobilne telefone umesto desktop računara. Društveni mediji preuzimaju kontrolu. Aplikacije za poruke pretnja su mejlu. Pametni uređaji počinju da povezuju sve oko nas. Ove promene trendova mogu da poremete poslovanje svih koji su povezani sa medijima, ali i naše živote.

    Oni koji su dobro informisani i dobro pripremljeni ne vide inovaciju kao pretnju, već kao priliku.
    Za proteklih šest godina, Ignition, konferencija Business Insidera, okupila je najbolje umove u medijima i tehnologijama da podele svoje viđenje budućnosti. Kroz neobjavljene intervjue, i poglede „iznutra“ pionira industrije, možemo da naučimo koji su ključni trendovi u medijima.

    Henry Blodget otvorio je konferenciju „Ingnition“ prezentacijom „7 predviđanja budućnosti medija“. A on je neko ko bi trebalo da zna, jer je ko-osnivač, direktor, i glavni urednik Business Insidera, koji je jedan od najčitanijih sajtova koji se bavi biznisom i najvažnijim vestima iz sveta sa 80 miliona posetilaca (širom sveta) mesečno.

    Evo ključnih stvari:

    1. Korišćenje digitalnih medija raste, sve ostalo opada.

    2. Sve je više pretplatnika na video, muziku i digitalni „print“.

    3. „Native“ digital oglašavanje će nastaviti da napreduje.

    4. Egzistencijalna kriza blokiranja reklama rešiće se sama od sebe – pazite šta želite.

    5. Sledeća velika platforma neće biti pametne naočare, pametni automobili ni virtuelna realnost.

    6. TV mreže će uskoro osetiti bol koje su pretrpele novine.

    7. Moć i bogatstvo biće koncentranisaniji nego ikad.

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE