Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    9 BRILJANTNIH PRODAJNIH trikova srpskog preduzetnika iz 90-ih: Parola – snađi se!

    Prvi čovek Brainz TV-a i dugogodišnji srpski preduzetnik Živojin Petrović podelio je na svojoj Fejsbuk stranici kako se devedesetih godina prošlog veka dovijao da poveća prodaju.

    Navodi da je u „možda najtežem periodu u našoj skorijoj istoriji bar što se tiče ekonomske situacije (sankcije, blokade, hiperinflacija, embargo na skoro svu robu)“, morao da osmislim razne načine kako bi trgovačko preduzeće „Processor Commerce”, čiji je vlasnik bio, uspeo da zadrži na pobedničkom tronu.

    Negde oko 1993. kreirao sam slogan koji je godinama kasnije, pa čak i danas kod mnogih ljudi, ostao duboko urezan u sećanje: „Pozovite SMESTA – 655 DVESTA”

    “To je bilo neopisivo ludilo kako po pitanju broja poziva na taj telefon, tako i po količini i raznovrsnosti robe koju smo prodavali u našoj prodavnici koja se nalazila na Beogradskom sajmu u Hali 11”, navodi Petrović.

    Trgovačke fore koje je osmislio jer ih nije bilo u udžbenicima, sažeo je u sledećih 9 lekcija:

    Lekcija 1. Prodavao sam tehniku… stavim popust 15% slabo ide. Onda ulubim rukom sa strane uređaj, napišem popust zbog oštećenja 15% i ide kao alva.

    Lekcija 2. Na uređaje koje niko nije kupovao napišem: prodato, rezervisano ili kaparisano…i odmah svi traže isti takav. Cena nije važna.

    Lekcija 3. Na uređaj koji dugo nije prodat napišem: „Uzorak. Nije za prodaju!“ i odmah svi baš taj hoće…onda zovem magacin kao preko veze…

    Lekcija 4. Sa uređaja koji se slabo prodaje skinem cenu (paziti na inspekciju) i odmah se svi raspituju za isti. Onda kreće obrada i priča…

    Lekcija 5. Kupci su mi uvek tražili novo. OK, ako već nemam stalno nove modele, svakodnevno sam premeštao istu robu po izlogu i radnji… i eto novog.

    Lekcija 6. Na svim televizorima u prodavnici namestim isti program, to lepo izgleda, ali samo na modelu koji se najslabije prodaje pustim fudbal.

    Lekcija 7. Ako baš nemam uređaj koji mi kupac traži isti odmah nabavljam i donosim mu ga kući, puštam u rad a kasnije ga obavezno pozovem da čujem da li je zadovoljan.

    Lekcija 8. Uvek sam vodio računa da u radnji imam podjednako interesantne robe i za muškarce i za žene. U suprotnom kupovina kraće traje.

    Lekcija 9. Preduzetnik mora da bude ljubazan i vrlo, vrlo pažljiv.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    • Xaxax

      Inače početkom devedesetih je bilo toliko kanala na kojima si mogao samo futbal da pustis...

    • Zika pauk

      Inace bilo je I satelitskih antena pa se prpnalazio I Eurosport a bilo je I prenosa na zdf,ard,orf,rtl,3sat,rt...

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE