Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    A mislili su da KRITIKA neće biti – NAJK novim potezom napravio POMETNJU

    Kompanija Nike je, svesno ili nesvesno, napravila pravu pometnju potezom za koji je većina mislila da ne može da naiđe na negativne komentare.

    Naime, u Nike radnji u Londonu, u izlogu je osvanula lutka koja nema „savršene mere“, koja je slobodno se može reći gojazna što je izazvalo lavinu pozitivnih komentara, jer je poruka koju je trebalo da odašilje „proslava različitosti i inkluzivnost sporta“.

    Pored toga, oni su preuredili „ženski“ sprat i napravili poseban prostor namenjen upravo njima. Taj prostor nazvan je Expert Studio i nudi mnoštvo usluga, kao što su prilagođavanje opreme, posebna proba helanki i sportskih grudnjaka. Ako ste ikada kupovale ovakvu opremu onda znate koliko je to važno.

    Ipak, bilo je i onih koji su otvoreno kritikovali ovaj potez Nike-a.

    Jedna od njih je kolumnistikinja Telegrafa, Tanja Gold koja je između ostalog napisala da je lutka „ogromna, ogromna ogromna“, „debela“ i u svom tekstu sugeriše da je „Nike odustao od borbe protiv gojaznosti“.

    U isto vreme, društvene mreže su se usijale od komentara i dok su jedni hvalili potez Nike-a drugi su pronalazili kreativne načine da ruglu podvrgnu kako samu kompaniju, tako i ljude koji imaju problem sa kilogramima.

    „Nike pokušava da pokaže debelim mušterijama kako će grozno izgledati ako kupe ove proizvode“, samo je jedan od njih.

    Šta vi mislite o ovoj kampanji poznatog brenda?

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    • Gevara

      Šta vi mislite o ovoj kampanji poznatog brenda? Upravo izgubih dva minuta na čitanje tako nebitne "vesti".

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE