BEZ OBJAŠNJENJA: Javni servis “ukinuo” TV Mrežu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

RTS je posle 19 godina odlučio da više ne emituje magazin TV Mreža na svojim kanalima, potvrdio je za N1 direktor produkcijske grupe PG Mreža Vladimir Milić.

Razlozi za ovakvu odluku RTS nisu saopšteni, a to je učinjeno “bez objašnjenja i obrazloženja”, navodi se u saopštenju PG “Mreža”.

PG Mreža podseća da je saradnja sa RTS ugovarana na konkursima koji su raspisivani jednom godišnje. Angažovanje nezavisnih produkcija trebalo je da obezbedi bogatstvo programa, ideja, pogleda i informacija, ocenjuje PG Mreža.

“Zato i čudi što je u vreme velike rasprave o ulozi medija u predizbornoj kampanji RTS odlučio da sa programa skine emisiju koja je negovala profesionalnost i afirmisala demokratske institucije i ljudska prava”, dodali su.

PG Mreža je proizvela 930 emisija u periodu posle petooktobarskih promena do danas.

“Verujemo da ova brzopleta i politički motivisana odluka može da se ispravi. Do tada, vidimo se na našem sajtu ili nekom drugom mestu”, zaključuju u ovoj produkcijskoj grupi.

Izvor: N1

Foto: Pixabay