Generalni direktor Železnica Srbije podneo ostavku uz neočekivano obrazloženje

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Youtube

Generalni direktor Železnica Srbije Miroslav Stojčić podneo je ostavku na tu funkciju, navodeći da je imao opstrukcije u radu i da je bio onemogućen da raspolaže imovinom tog preduzeća.

Izvršni odbor Železnica Srbije je u januaru 2015. godine izabrao Stojčića za generalnog direktora kompanije i to je bilo prvi put da je čelni čovek srpskih železnica izabran na javnom konkursu.

Stojčić je diplomirani saobraćajni inženjer, a obavljao je poslove šefa železničke stanice uzBeograd, direktora Sektora za prevoz putnika, zamenika direktora Sektora za saobraćajne poslove, šefa Sekcije za infrastrukturu čvora Beograd, kao i savetnika direktora Direkcije za infrastrukturu.

U ostavci dostavljenoj Vladi Srbije, Ministarstvu gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i predsedniku Skupštine Železnica Srbije, Stojčić je ukazao da je njegov mandat završen zaključno sa 17. januarom ove godine jer je na dužnost generalnog direktora preduzeća izabran konkursom pre četiri godine.

On je naveo da je njegov mandat „bio i ostao uslovljen problemima koji onemogućavaju dalju realizaciju procesa restrukturisanja železnickog sektora, bar iz pozicije brojnim činiocima suženog delovanja moje službe“.

Stojčić je ukazao da su neki od razloga zbog kojih je podneo ostavku neusaglašenost Statuta Železnica Srbije sa Zakonom o javnim preduzećima, nemogućnost raspolaganja imovinom Železnica, rastući broj (oko 8.000) sudskih sporova, najviše po osnovu smenskog rada i toplog obroka, blokada žiro računa u iznosu od 767.700.313 dinara, opstrukcija u procesu rada.

Istakao je da sve to ima „konsekvence“ i na njegov privatni život.

U Ministarstvu gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Beti je rečeno da se preduzeće Železnice Srbije ne bavi upravljanjem železničkim projektima i infrastrukturom na železnici već nasledjenim dugovima srpskih železnica i imovinom.

Ti procesi su, kako navode u Ministarstvu, pri kraju i ispunjavaju se uslovi za gašenje Železnica.

Ranije jedinstvena srpska železnica je podeljena na četiri preduzeća – Infrastruktura železnice Srbije, Srbijavoz, Srbijakargo i Železnice Srbije.

Izvor: Beta

Foto: Youtube

Komentari 1

  1. Marina

    Nisu to neočekivani razlozi….ako vam neko tjs. nejasna funkcija nalaže da potpisujete milionske kredite a gura vas u v.d.odgovornost..ako zahteva da imovinu Zeleznice prodajete budzasto klijentima partije koje Stojčić nije član-onda je ostavka to sto i treba da bude i ono sto Srbija ne poznaje ni kao čin ni kao obavezu…Svaka cast Stojcicu,
    Podsećam, po zavrsetku konkursa prvo je bio izabran partijski clan koji nije ni bio na konkursnom ispitivanju. Njegov mandat trajao je samo jedan dan jer su otkrivene malverzacije kojima bi pokrio svoje gubitasko privatno preduzece. Kako taj prvi ministarkin izbor nije smeo da prođe zbog povika javnosti, odluka je povučena i izabran zaista najbolji na konkursu, Stojčić. On nije ni bio ni postao njen birokratski istomišljenik…. cenu je plaćao četiri godine..sa tim i Zeleznica, sto se vidi po brojnim propustima Neuke i njenog tima. Bez brige, pred va sata je imenovan novi v.d koji ce da zavrsi prljavi posao rasprodaje imovine članovima SNS Rajko KOvić..proveren partijski kadar, osnivač SPS i ….ostalo istrazite sami..