Ministarka naložila javnim preduzećima da otvore naloge na društvenim mrežama

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta

Stigla nam je još jedna u nizu potvrda važnosti društvenih mreža. One nisu isključivo prostor za samopromociju i iznošenje stavova, već i mesto na kojem možemo ukazati na neki problem i zatražiti njegovo rešenje.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović naložila je svim preduzećima iz njenog resora da otvore naloge na društvenim mrežama kko bi građani preko njih mogli da ukažu na neki problem, preneo je B92.

Mihajlović je, takođe, zahvalila građanima koji su preko tvitera skrenuli pažnju da most iznad autoputa kod Kovilja koji nije bio obezbeđen odgovarajućom ogradom.

„Nalog koji je danas upućen svim preduzećima u oblasti infrastrkture koje pokriva Ministarstvo građevine, a to su Putevi Srbije i Koridori Srbije i sva četiri želenzička preduzehca i Građevinska direkcija Srbije, jeste da hitno otovore tviter, fejsbuk i instagram naloge kako bi bili otvoreni prema građanima“, rekla je Mihajlović.

Ona je rekla da očekuje da u narednih nekoliko dana pomenuta preduzeća to i da urade i da će onda Ministarstvo moći i na moderniji način da isprati sve koji se negde pojave.

Naglasila je da ta preduzeća postoje zbog građana i da će svi moći da pišu, pošalju sliku, iznesu mišljenje ili pitanjem da ukažu na neki problem.

Na tviteru se nedavno pojavila slika mosta kod Kovilja koji je bio obezbeđen žicom za čuvanje kokošaka. Mihajlović je rekla da je taj most tri meseca bio bez odgovarajuće ograde i da je zato naložila preduzećima da komuniciraju sa građanima preko društvenih mreža.

„To jeste pravi način. Mogu direktori da se ljute koliko hoće, ali mislim da je to način da budemo brži i efikasniji i kažemo: mi smo tu zbog vas. Oni, ja ili bilo ko u opštinama ili okruzima, mi smo tu zbog građana da radimo na na najbolji način“, rekla je ministarka.

Izvor: BIZLife, B92/agencije

Foto: Beta