SPARTA!

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Warner Bros promo

Piše: Milovan Miličković, glavni urednik BIZLife-a (iz uvodnika novogodišnjeg dvobroja BIZLife magazina)

Da bi se napravio dobar, uspešan i, što je najvažnije, efikasan tim – potreban je veliki rad, ponekad čudan splet okolnosti, ali i izvesna doza sreće.

Prošle godine na ovom mestu u novogodišnjem broju umesto teksta bila je jedna grafika fudbalskog tima, koji je predstavljao naš mali kolektiv. U toku godine doveli smo nekoliko novih „napadača”, malo ojačali sredinu terena i, što je najvažnije, promenili menadžera.

Početkom godine bili smo autsajderi, danas smo šampioni. Taj neki surovi optimizam i naše mantre koje su se provlačile cele godine u takoreći uzvicima „Jao, šta ćemo sve da radimo!” i „Sparta!” doveli su nas do toga da ovo bude najuspešnija godina u istoriji ove medijske kuće.

I dalje smo najčitaniji poslovni portal u Srbiji, a može se reći, i jedini koji ozbiljno shvata važnost društvenih mreža. Ove godine smo stigli i na Instagram i nadamo se da ćemo već u prvoj polovini sledeće godine doći do 10K broja pratilaca. Na Fejsbuku smo već blizu 50K.

Ali ono što je najvažnije, doneli smo u Srbiju dve akcije koje će biti obeležje BIZLife-a i narednih godina. Prvi put smo, po ugledu na magazin Forbs, napravili listu „30 ispod 30” sa mladim ljudima iz različitih polja delovanja koji su pre tridesete godine ostvarili određeni uspeh. Ova akcija je izazvala takvu pažnju javnosti da već sada dobijamo predloge i „kandidature” za takvu listu za 2019. godinu.

Druga naša akcija, sa organizacione strane mnogo veća – u decembru smo, takođe prvi put u Srbiji, (sami) organizovali koncert kompanijskih bendova „BIZ bendovi Srbije”. Taj koncert je imao i humanitarni karakter, i to usmeren ka NURDOR-u, a generalni utisak naših gostiju na koncertu jeste da je on definitivno bio najbolja kompanijska novogodišnja žurka.

Ali sve to na stranu, dokazali smo da jedna mala medijska kuća, može da pomeri stvari, da zamisli, ali i ostvari ono o čemu možda i velike medijske kuće sanjaju. Jedna mala medijska kuća uvela je novi način komunikacije sa kompanijama, učinili smo da nam kompanije veruju, sa nama rado sarađuju i menjaju se zajedno sa našom idejom da ih predstavimo na drugačiji način u odnosu na ono što se na ovim prostorima radi.

Zato na naslovnoj strani i vidite naslov „Naša godina”. Ovo je definitivno bila naša godina, ali i godina naših sagovornika, o kojima ćete čitati u ovom dvobroju.

Ekipa BIZLifea vam želi srećne novogodišnje i božićne praznike i da vam 2019. godina bude uspešna kao što je nama bila 2018!


Izvor: BIZLife magazin

Foto: Warner Bros promo