Američki časopis preporučuje Fiatu da „ubije neprivlačni 500L"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Američki časopis preporučuje Fiatu da „ubije neprivlačni 500L”

    Američki časopis Kar end drajver preporučio je Fiatu da „ubije neprivlačni 500L“ koji se proizvodi u Kragujevcu, jer mu je prodaja u SAD drastično opala, na jedva 1.413 komada tokom cele 2018. godine.

    Taj časopis s međunarodnim tiražom čiji je jedan od slogana „Govorimo onako kako jeste“, u svom narednom, oktobarskom izdanju, ima članak „Šta popraviti u Fiatu“, objavljen na internetu.

    Problem Fiata je to što mu prodaja, od 2011. godine kada se vratio na tržište SAD, i koja se popela na 46.121 automobil 2014. godine, od tada stalno opada, te je 2018. godine prodao svega 15.521 vozilo, računajući celokupnu Fiatovu, sada „ostarelu i nevoljenu gamu“: 500, 500L, 500X i 124 spajder.

    Fiatov ukupan godišnji promet u SAD je tako manji od jednonedeljne prodaje Fordovih kamioneta F-150, piše časopis.

    „Popravka bi bilo da najpre Fiat ubije neprivlačni 500L“ – piše Kar end drajver.

    Rešenje – moderna verzija fiata 124

    Potom bi ta kompanija trebalo da napravi modernu verziju svog nekada popularnog modela – jednostavnog, pristupačnog „fiata 124“ koji mu je pomogao sredinom 1960-ih godina. Fiat bi mogao da ga izgradi na onome što već ima: na Mazdinim kostima koje čine osnovu sadašnjeg „fiata spajdera“.

    Time bi se „Fiat vratio korenima: da bude ‘BMW Serije 3’ za siromašnog čoveka: robustan, pristupačan, zabavan za vožnju i smišljen da kupcu pruži samopouzdani osećaj ‘Al’ izgledam dobro!’, isti kao kada se obuju italijanske kožne mokasine“, naveo je časopis.

    Uz to, Kar end drajver preporučuje Fiatu da u skladu s potrebama tržišta izgradi dva modela koja bi imala „snažnu prodaju“: jedan bi bio kompaktni krosover, a drugi mali terenac koji bi vratio ime nekada visoko popularne kampanjole koja je posle Drugog svetskog rata bila Fiatov odgovor na američki džip.

    Sve verzije bi trebalo da dobiju „nervozne, a pouzdane i snažne motore od 2,0 litra sa 175 konjskih snaga, potpomognute šesterostepenim ručnim ili osmostepenim automatskim menjačem“.

    Sledile bi „abart, hibridne i električne verzije visokih performansi.., a jednostavne tehnologije“.

    S početnim cenama u SAD ispod 25.000 dolara (23.000 evra) i gornjom granicom nešto iznad 30.000 dolara (27.000 evra), „ti fiati bi bili korisni, sportski i baš pravi, jer ko u svojoj garaži ne želi ljubav s odmora u Italiji?“, zaključuje Kar end drajver.

    Izvor: Beta

    Foto: BETA-AP, Antonio Calanni

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE