Angažovali 4.400 influensera da promovišu „NOVU ERU TURIZMA“
Indonežansko ostrvo Bali angažovaće 4.400 influensera kako bi oživelo turizam pogođen pandemijom koronavirusa.
Influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od oktobra do novembra i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje „Volimo Bali“, stoji u saopštenju ostrvske organizacije za turizam.
„Kovid-19 naneo je težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući i turizam“, navodi organizacija dodajući da je oko 75.000 turističkih radnika ostalo bez posla.
Cilj je kampanje promocija „nove ere turizma“ u kojoj posetioci moraju da poštuju zdravstvene preporuke o nošenju maski, socijalnom distanciranju i redovnom pranju ruku, navodi se u saopštenju.
Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih delova Indonezije, a plan otvaranja za turiste septembra propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze koronavirusom.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay