Atanas Raykov o moći društvene komunikacije

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Atanas Raykov o moći društvene komunikacije

    Atanas Raykov, Global Head of Telecom Partnerships & General Manager CEE u kompaniji Viber, govori koliko su se društveni mediji promenili za samo godinu dana i na koji način kompanije mogu da iskoriste potencijale Viber platforme. Atanas će održati predavanje na drugog po redu Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2016, koji će biti održan 27. i 28. oktobra u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

    Na festivalu KAKTUS 2016 govorićete na temu „How to Best Leverage The Power of Social Communication“. Koliko su se društveni mediji promenili za samo godinu dana?

    Prostor društvene komunikacije stalno se menja u skladu sa promenama u svakodnevnoj komunikaciji i potrebama ljudi. Ključan problem koji se pojavljuje i o kome se mnogo priča u poslednjih godinu dana je privatnost i bezbednost korisnika servisa za slanje poruka. Kompanija Viber uzima ovaj problem veoma ozbiljno i ulaže značajna sredstva u cilju unapređenja naših usluga, pa samim tim i bezbednosti podataka koji se dele preko naše platforme.

    Kada su poslovni korisnici u pitanju, kako mogu na najbolji mogući način da iskoriste prednosti novih tehnologija i moć društvene komunikacije?

    Korisnici danas žele da im se omogući da na društvenim platformama dobiju sve informacije koje su im potrebne, pronađu ili ugovore posao, ali i da zadovolje njihove lične potrebe u smislu interakcije sa porodicom ili prijateljima. Samim tim, kompanije koje su prisutne na društvenim platformama imaju mnogo veće šanse da dođu do tih korisnika. Naša kompanija širom sveta radi sa vodećim svetskim, regionalnim i lokalnim brendovima, koji su već izgradili svoju publiku na Viberu, pored ostalih društvenih mreža, i beleže najveći promet kako u oflajn, tako i u onlajn prodavnicama. Stikeri su postali široko korišćen alat za interakciju brendova sa korisnicima.

    Koliko korisnika ima Viber u ovom trenutku i koliko ljudi zaista koriste Public Chat koji pokreću brendovi? U Srbiji to su uglavnom velike medijske kuće.

    Imamo preko 800 miliona korisnika širom sveta, 33 miliona u Centralnoj i Istočnoj Evropi i preko 3,2 miliona u Srbiji. Naš Public Chat izrastao je u veoma atraktivnu platformu za plasiranje informacija korisnicima, bez obzira da li to bili klubovi koji žele da budu inovativni ili velike organizacije u Srbiji poput Exit-a, Kurira, Blica, Grada Beograda itd.

    Koje novine i trendove možemo da očekujemo u narednoj godini u oblasti mobilnih aplikacija?

    Vidimo veliko interesovanje od strane kompanija, koje žele da dobiju što više mogućnosti da budu u kontaktu sa svojim kupcima i klijentima kroz našu platformu. Planiramo da razvijemo brojne nove alate za interakciju, koji će podići komunikaciju između brendova i potrošača na viši nivo.

    Da li Centralna i Istočna Evropa i dalje drži lidersku poziciju kada je broj korisnika Vibera u pitanju?

    Viber je dodatno ojačao lidersku poziciju u regionu i razvio svoju platformu u efikasan kanal za društvenu i B2C komunikaciju, i samim tim postao jedan od omiljenih alata u ovom delu Evrope.

    Više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs

     

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE