Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Atraktivni dizajneri na Beogradskoj nedelji mode (FOTO)

    Beogradska nedelja mode (Belgrade Fashion Week) je na svom 44. izdanju ugostila čak 75 dizajnera i desetak brendova, ali suština nije u njihovom broju već u kvalitetu koji nam donose njihove kolekcije. Evo ko je sve učestvovao i kakve su se sve kreativne ideje mogle videti proteklih dana.

    Beogradska nedelja mode svečano je otvorena revijom srpskih modnih brendova okupljenih oko Klastera FACTS – AMC – Afrodita Mode Collection, Maruška, EXTERRA i IVKO Woman.

    Tokom druge večeri Nedelje mode, početak je obeležila revija gostiju iz Koreje koji su se predstavili brendom „Starsica“. Beogradska nedelja mode u okviru promocije drugačijih kultura predstavlja umetnike iz Koreje, što se nakon održane revije nastavlja i kroz izložbu „Get closer“ i projekciju filma „The Royal Tailor“. Ceo program je deo projekta Dani korejske kulture.

    Tijana Milutinović prikazala je kolekciju „NETWORK“ koja predstavlja autorsku celinu u okvirima novih razmišljanja o starim pitanjima (inspiracijama). Ana Ljubinković od samog početka svoje karijere hrabro eksperimentiše bojama, krojevima, materijalima i detaljima, a svoj modni izraz naziva „maksimalizam“. Prikazanu kolekciju upotpunila je ABO cipelama. Sonja Jocić pripremila je kolekciju Alarm koja je namenjena nekonvencionalnim ženama koje žele da se istaknu u društvu i neposredno na njega da utiču.

    Kontinuirana podrška razvoju „Belgrade Design Districta“ nastavlja se kroz modne revije Svetlane Jaćović, Milene Radović, Jasmine Vujović – „GetUp“ i Jovane Marković. Svetlana Jaćović ostaje dosledna svom dizajnerskom maniru, koji, od kolekcije do kolekcije, ne isključuje iskorak u inovaciju i osvrt na nadolazeće trendove. Kolekcija „Art“ Milene Radović upotrebom prirodnih tkanina, vune, viskoze, pamuka nastaju modeli čija forma delom prati žensku figuru ili se naglašenim volumenom udaljava. Ideja kolekcije „Čista ljubav u prljavom svetu”, kreatorke Jasmine Vujović, zasniva se na pokušaju očuvanja čistote osećanja, pred izazovima i grubostima spoljašnjeg sveta. Kolekcija Jovane Marković za proleće leto 2019, inspirisana je pojmom žene. Slaveći žensku lepotu i snagu, kolekcija je u potpunosti izrađena od prirodnih materijala – vazdušastih, prozirnih i nežnih.

    Tradicionalan program su bile i revije studenata i diplomaca koje često iznedre neke nove kreatorske zvezde. Ovoga puta su nam se predstavili studenti Fakulteta primenjenih umetnosti, Accademia del Lusso i Metropolitan Univerziteta.

    Veče su posebno obeležile glumice Branka Pujić, Marina Ćosić, Gordana Paunović, Sandra Silađev Dinja, Jelena Veljača i odbojkašica Tijana Malešević. Različitih godina, visina i veličina, sve su pistom pronele ono što svakoj ženi najlepše stoji – stav i samopouzdanje.
    Zvezdano veče Nedelje mode!

    Treće veče 44. Beogradske nedelje mode otvorila je revija linije „Deconstructed“ by Atelier Igor Todorović. Ovo je kolekcija sa potpuno novim pristupom formi i istraživanju tkanina i kao takva namenjena je komunikaciji sa modnom publikom koja traži aktivno, inovativno i zanimljivo učešće u modnoj sezoni. U ovoj kolekciji postoje savremeni tehnološki materijali poput neoprena, ali i vune, viskoze i specijalno dorađenih tkanina. Delovi kolekcije izrađeni su i od čiste svile i u detaljima brižljivo prostudirani kako u dekoru tako i u formi i na taj način se vezuju za estetiku koju Atelier Igor Todorović neguje u svom modnom potpisu.

    Kolekcija „Deconstructed“ jasno poručuje da trendove dekonstruišete i prilagodite sebi i svom stilu života.

    Na reviji „Faktory by Boško“ osetila se svežina i buntovnički duh, a avangardni odevni predmeti koje je publika imala priliku da vidi, namenjeni su prvenstveno devojkama i mladićima koji odvažno ističu svoju individualnost, seksepil i autentičnost. Kežual kombinacije i poigravanje bojama čine najnoviju kolekciju veoma atraktivnom, bez težnje za pukom komercijalizacijom. Kreator je i ovoga puta vođen idejom da je moda naša komparativna vrednost u odnosu na druge, pa tako njegove modele karakteriše „street style, animal print i casual chic“. Kako je već i naviknuta Boškova publika, on je i ovaj put priredio šou, tokom ove revije pistom su prošetale i Aleksandra Jeftanović i Mirjana Jestrović sa decom u Boškovim modelima.

    Iskonski ljubitelji mode znaju da su kolekcije brenda „Martini Vesto by Boško“ uvek prepoznatljive i inovativne. Svi odevni komadi su „made-to-measure“, izrađeni od visoko kvalitetnih materijala, a svojim „edgy“ dizajnom najviše privlače pažnju modno osvešćene publike. Savršeno ukrojene kreacije odišu individualnošću, a kako se poslednjih godina insistiralo na komercijalnom karakteru, svi modeli imaju upotrebnu vrednost na najvišem nivou. Bogatu modnu kolekciju, namenjenu muškarcima i ženama, neizostavno je pratio umetnički performans u kojem je Goca Tržan hodala pistom u belom odelu iz kolekcije, dok su je pratili manekeni.

    Uz sjajne modele veče je obeležilo i prisustvo brojnih javnih ličnosti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE