Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Beogradski festival igre promovisao on-line sistem kupovine ulaznica

    Danas su u Nacionalnoj fondaciji za igru, Beogradski festival igre i kompanija Visa promovisali on-line sistem kupovine ulaznica za predstojeću, šesnaestu ediciju festivala.

    Tako je Beogradski festival igre postao prvi umetnički festival u Srbiji na čijem sajtu se mogu nabaviti ulaznice za sve predstave, odnosno prostore u kojima se odigravaju programi festivala, saopštili su organizatori.

    Direktorka Beogradskog festivala igre Aja Jung rekla je da je uvođenje objedinjenog sistema za on line kupovinu ulaznica prava mala tehnološka revolucija u poslovanju, kao i da je već prva edicija festivala ukazala da je razbijena prodaja karata po blagajnama brojnih pozorišta predstavljala ozbiljan nedostatak.

    „Kako je festival rastao, i pridobijao sve više pratilaca iz Srbije, regiona i sveta, nemogućnost kupovine ulaznica na jednom mestu, odnosno na website stranici festivala, postajao je sve veći problem. Danas smo radosni, da zahvaljujući kompaniji Visa koja je inicirala i podržala implementaciju posebnog softvera koji će objediniti sve pozornice na kojima se odigrava festival, možemo da ponudimo uslugu kupovine karata na sajtu, na zadovoljstvo publike“, istakla je ona.

    Direktor Vise za Srbiju Vladimir Đorđević je naveo da „brojne kolege u okviru Visa sistema, iz Evrope, Amerike i Azije, žele da posete Beograd u vreme festivala igre, i da je projekat saradnje između Vise i Beogradskog festivala igre, visoko ocenjen u okvirima te kompanije“.

    U saopštenju se ističe da od danas do 11.4.2019. za on-line kupovinu Visa karticom na sajtu Beogradskog festivala igre, publika ostvaruje 20 odsto popusta. Prve ulaznice su na sajtu Festivala kupile učenice završne godine Baletske škole NFI.

    Glavni program 16. Beogradskog festivala igre biće održan od 22.3. do 12.4.2019. godine u Beogradu, Novom Sadu i Vršcu. Ukupno 16 trupa stižu iz Grenobla, Liona, Antverpena, Rima, Barselone, Frankfurta, Štutgarta, Seula, Filadelfije, Tel Aviva, Montreala, Haga i Johanesburga.

    Sve informacije o produkcijama, trupama i koreografima, sa bogatim foto i video materijalom, takođe se nalaze na stranici www.belgradedancefestival.com

    Beogradski festival igre se razvija zahvaljujući podršci Ministarstva kulture Srbije, Grada Beograda, ambasada i kulturnih centara zemalja učesnica.

    Za afirmaciju umetničke igre i realizaciju programa u Vojvodini, značajna je dugogodišnja saradnja sa Pokrajinskim sekretarijatom za kulturu AP Vojvodine i Gradom Novim Sadom.

    Sedam godina zaredom, Beogradski festival igre podržava Delegacija EU u Srbiji.  Kao glavni partner Beogradskog festivala igre, Vip mobile je uveo prepoznatljiv model ulaganja velikih kompanija u kulturu, dok zajednički kreiran slogan „Komunikacija u pokretu“, oslikava snagu saradnje koja traje 12 godina. Kroz brojne projekte, među kojima su najznačajniji nagrade „Vip poziva“ i „Vip iskorak “, kao i projekat za mlade igrače„Vip talenti”, Vip doprinosi ukupnom razvoju umetničke igre u Srbiji. Pokrovitelji Beogradskog festivala igre su Erste banka i Visa, kompanije koje nastoje da vrhunsku umetnost učine dostupnom najširoj publici. Dragocena je podrška brenda Nivea, koga odlikuje kvalitet, poverenje potrošača, duga tradicija i ulaganje u proverene vrednosti. Kompanija Nestlé Adriatic sa robnom markom NESCAFÉ prepoznaje ovu manifestaciju kao partnera sa kojim deli posvećenost promociji zdravog života. Tradicionalni prijatelji festivala su Fondacija Hemofarm, DDOR Novi Sad, HEINEKEN, Pardon Marbo Product, Vahali Production Services, Advokatska kancelarija Bojović Drašković Popović & Partners, Telegroup, i drugi.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE