Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Amazon planira otvaranje 3.000 trgovina bez prodavaca

    Ako kompanija Amazon do 2021. godine otvori 3.000 trgovina bez blagajni, to bi moglo da košta oko tri milijarde dolara, kaže analitičar Morgan Stenli, ali bi signaliziralo i veći „ulaz“ jedne od najvećih svetskih kompanija u prehrambenu industrijui, piše Blumberg.

    U te trgovine bi kupci ulazili i kupovali uz pomoć aplikacije na mobilnom telefonu, a kompanija to čini u nastojanju da privuče nove kupce u svojim mini-marketima i sendvičarama.

    Novi AmazonGo prodajni centri mogli bi da budu mini-marketi sa sveže pripremljenom hranom i sa nekim namirnicama, po uzoru na 7Eleven. Druga mogućnost su kiosci.

    Agresivno i skupo širenje Amazona moglo bi da ugrozi 7Eleven i trgovine sendviča, porodične picerije i mobilne prodavnica takosa, ističe agencija.

    Za Amazon su izazov visoki troškovi otvaranja svake trgovine. Prvi AmazonGo u Sijetlu koštao je više od miliona dolara samo za hardver.

    AmazonGo funkcioniše tako što kupci ulaze u trgovinu uz pomoć aplikacije na mobilnom telefonu i nakon skeniranja mobilnog na okretnom ulazu biraju između salata, sendviča, pića i grickalica. Zatim odlaze iz trgovine, ne zaustavljajući se na blagajni.

    Senzori i računari detektuju šta su uzeli i automatski im naplaćuju preuzeti obrok ili namirnice, piše Blumberg.

    U Amazonu razmatraju mogućnost da do kraja godine otvore 10 takvih trgovina, u idućoj još 50 u velikim gradovima, a do 2021. godine do 3.000.

    Izvor: BIZLife, Blumberg

    Foto: Screenshot

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE