Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bil Gejts, Satja Nedela i Adam Grant: 6 BIZNIS KNJIGA koje treba da pročitate u 2020.

    Tražite preduzetničke savete i inspiraciju? Evo šest poslovnih knjiga koje treba da dodate na svoju listu ove godine:

    1. Growth: From Microorganisms to Megacities , Vaclav Smil
    Bil Gejts za njega kaže da je naučan i plodan autor, jedan od njegovih omiljenih. Poslednja knjiga Vaclava Smila govori o razvoju na svim poljima, od majušnih životnih formi do globalne ekonomije.

    2. Mindset: The New Psychology of Succes, Kerol Dvek
    Dvek, psiholog sa Stanforda, skovala je termin „fiksirani mentalni sklop“ (teorija da su sposobnosti i inteligencija urođeni) kao i termin „mentalni sklop rasta“ (teorija da se napornim radom sposobnosti mogu razvijati). Satja Nedela, izvršni direktor Majkrosofta, rekao je da mu je ovaj koncept pomogao da preokrene poslovnu kulturu kompanije.

    3. Why We Sleep: Unlocking the Power of Sleep and Dreams, Metju Voker
    Spavanje, kao i vaša potreba za snom, višegodišnja je tema među preduzetnicima. Vokerova knjiga, takođe preporuka Bil Gejtsa, objašnjava kako spavanje utiče na vaš mozak i telo i kako da poboljšate higijenu sna zarad boljeg zdravlja, kreativnosti i produktivnosti.

    4. Leadership Is Language: The Hidden Power of What You Say–and What You Don’t, L.Dejvid Market
    Market, bivši komandant američke mornarice, savetuje biznis lidere da unaprede svoje komunikacione veštine. Prema Marketu, pravljenje čak i malih promena u načinu komunikacije može dovesti do unapređenja zaposlenih i do povećanja njihove produktivnosti.

    5. Think Like a Rocket Scientist, Ozan Varol
    Varol, bivši inženjer vazduhoplovstva, tvrdi da svako može da koristi strategiju nauke o raketama u rešavanju problema. Psiholog Adam Grant naziva ovu knjigu zanosnim štivom, prepunim akcije.

    6. The Innovation Stack, Džim Mekevli
    Mekevli, suosnivač startapa Square, ispričao je priču o osnivanju svoje kompanije i kako je pobedio konkuretni proizvod koji je Amazon lansirao ubrzo posle. Autor u knjizi otkriva da je ključ uspeha bio u strategiji koju je nazvao „inovativna gomila“. Knjiga takođe opisuje kako su Squere i druge kompanije uspele zahvaljujući korišćenju upravo te strategije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE