Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Bivši košarkaš sadi borovnicu

    Bivši košarkaš Partizana, Huventuda, Unikahe i bivši reprezentativac Uroš Tripković pre dve godine je prestao sa bavljenjem košarkom, a danas sadi visoko kvalitetnu borovnicu. Novac zarađen košarkom uložio je u najnoviji protivgradni i sistem za navodnjavanje.

    „Ne želim da uđem u neki posao koji će posle šest meseci da mi se smuči i dosadi. Hteo sam da nađem nešto što će da me ispunjava i što će mi biti i posao i hobi. Mislim da sam to pronašao u borovnicama,“ kaže Tripković za RTS.

    Zvučna imena srpskih sportista mogla bi da doprinesu onome na čemu godinama rade privredne komore i izgradnji imidža Srbije kao zemlji u kojoj se uzgaja zdrava hrana.

    Jonel Subić, iz Instituta za ekonomiku poljoprivrede, kaže da mnogo poznate ličnosti u Srbiji već imaju svoje brendove, izdvajajući Zvonka Bogdana, Novaka Đokovića, košarkaši Miličića i Jarića.

    „Ove ličnosti mogu značajno da doprinesu promociji zdrave hrane, ali je potreban i kvalitet proizvoda, dobro pakovanje i marketing vezan za taj proizvod“, kaže dr Borislav Miljanović, vlasnik Represent Communications.

    Ipak, za bolji položaj Srbije na međunarodnij tržnici hrane potrebno je sistemska strategija i to da što više proizvoda dobije zaštitu geografskog porekla, zaključuje RTS.

    Izvor: BIZLIfe, RTS

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE