BIZLife „30 ispod 30“: Aleksandra Mijatović, marketing menadžer, vinarija PIK Oplenac

PinterestFacebookTwitterShare

Aleksandra je rođena u Beogradu, gde je završila Školu za dizajn, a kasnije ITS Visoku školu za informacione tehnologije, smer Računarska multimedija. Od 2016. godine radi u vinariji PIK Oplenac, gde je krenula sa pozicije poslovnog sekretara, zatim grafičkog dizajnera, a od juna 2017. godine je marketing menadžer ove firme.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Odrekla sam se pefekcionizma i straha od neuspeha. Bavim se dinamičnim poslom u kom je svaki projekat priča za sebe, te sam se morala pomiriti sa činjenicom da neće uvek sve ići po planu i da ponekad moram da improvizujem.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Na neki način i jedno i drugo. Sreća nas može odvesti do određene tačke, a ostalo je u potpunosti na nama, količini napora koji smo uložili u svaki dan i sposobnosti da učimo iz svojih grešaka. Treba prepoznati priliku, a još bitnije – istrajati u svemu što sledi.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Dobre stvari ne dolaze lako. Svaki novi izazov treba prihvatiti spremno, biti uporan i trud će se isplatiti. Takođe, verujem da je u svakom poslu najbitnije ići u korak sa vremenom i konstantno učiti kako bi se ciljevi dostigli.

______________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Likovno, a u daljem obrazovanju sve što je imalo veze sa crtanjem.

Prvi posao?

Poslovni sekretar, vinarija PIK Oplenac (izrada faktura, vođenje magacina itd.).

Poslovni uzor?

Andrej Semikin, vlasnik vinarije PIK Oplenac.

Pesma kao moto?

„Marchin On”, One Republic.

Izvor: BIZLife magazin

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.