BIZLife „30 ispod 30“: Anđela Kocić, preduzetnica, HearO Glasses

PinterestFacebookTwitterShare

Anđela ima 23 godine, inženjer je elektronike, frilenser i preduzetnik. Kada je bila student treće godine Elektronskog fakulteta, osnovala je „HearO Glasses“, strartap koji se bavio problemima gluvih ljudi. Primetila je da je gluvima kretanje u saobraćaju otežano i da su ugroženiji od ostalih, pa i da neretko nastradaju ili budu povređeni. Njen način borbe protiv toga bio je pravljanje naočara za gluve. Tim se širio i zajedno sa kolegama iz startapa osvojila je dve nagrade: Social Impact Award i FLUO. Jedan od razloga za pokretanje biznisa bio je i lični razvoj i sticanje drugih veština koje nisu isključivo iz oblasti elektronike. Ističe da je taj deo prevazišao njene planove i očekivanja.

Nakon diplomiranja, Anđela se oprobala kao frilenser. Iako je uspešna na tom terenu, kaže da joj rad u pidžami ne predstavlja veliko zadovoljstvo i da je sledeći korak co-working, a onda i rad u većoj kompaniji, jer želi da iskusi industriju i profesionalno se razvija. Tokom putovanja kroz osnivanje i vođenje startapa otkrila je strast prema socijalnom preduzetništvu i trenutno priprema novi projekat.

Osim toga, obožava svoj bicikl, nedavno je otkrila čari skijanja i jedva čeka da ima psa.

Ima li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Za sada nije bilo velikih odricanja. Sve na čemu sam radila je donosilo zadovoljstvo. I proces i plodovi.

Da li je uspeh stigao do vas, ili ste vi „stigli“ uspeh?

Ne bih ovo nazvala uspehom. Ima mnogo stvari koje želim da uradim i naučim. Kad to ostvarim, mislim da ću znati da odgovorim na pitanje.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Verovati „osećaju“ i biti nežniji prema sebi.

Šta je krajnji cilj?

Da nikad ne počnem da mrzim ponedeljak.

___________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi? Fizika

Prvi posao? Rad u porodičnoj firmi.

Poslovni uzor? Nemam jednog poslovnog idola. Ugledam se na više njih i na različite uzroke njihovog uspeha.

Pesma kao moto? SIA – „Unstoppable“

Izvor: BIZLife magazin