BIZLife „30 ispod 30“: Anja Vučetić, Senior PR Account Manager, New Moment

PinterestFacebookTwitterShare

Anja je završila Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju FEFA, a odmah po završetku studija „kovala“ je PR zanat u nekoliko agencija. Najpre u agenciji „Right“, zatim „Havas Media Adriatic“, da bi nakon toga stigla u agenciju „New Moment“.

Radila je kampanje za klijente kao što su „Procter & Gamble“, „Rajićeva Shopping Center“, „Novo Nordisk“, „Carlsberg Srbija“, a trenutno je na poziciji „Senior PR Account Manager“.

Nakon studija bavila se i novinarskim poslom kao autor i prezenter na televizijama Studio B i Ženska TV, a učestvovala je u organizaciji brojnih događaja u Srbiji i regionu.

Ima li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Praznog hoda u svakodnevnom životu. Ne mislim da sam bilo šta propustila, samo sam se oduvek trudila da provodim kvalitetno vreme sa dobrim ljudima. U dnevnom rasporedu uvek mi nedostaju dva sata, ali to je život koji sam sama odabrala.

Da li je uspeh stigao do vas, ili ste vi „stigli“ uspeh?

I dalje ga jurim. Već smo uspeli ukoliko shvatamo da je uspeh relativna kategorija. On je promenljiv, donekle nepredvidiv, u neku ruku ezoteričan. Važno je da je čovek zadovoljan sobom i onim što je postigao, ali je podjednako važno postavljati nove koordinate i uživati u kretanju u okviru njih.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Definitivno ona da nema nerešivih situacija. Verujem da je sve samo stvar mentalnog pristupa problemu. Posebno sam bila pažljiva na „časovima gde se vežbala socijalna inteligencija“, jer mislim da sve počinje i završava se sa ljudima.

Šta je krajnji cilj?

Moja struka se razvija, vrtoglavom brzinom se menja i poprima nove oblike. Krajnji cilj je vrlo izazovan, a podrazumeva da nikada ne izgubim fokus i nastavim da radim na sebi nezavisno od toga što sam svesna da sam neke ciljeve dostigla.

_______________________________________________________

 Lično

Omiljeni predmet u školi? Francuski i srpski

Prvi posao? Paralelno sam radila na televiziji i u PR agenciji

Poslovni uzor? The father of spin, Edvard Berniz

Pesma kao moto? Livin la vida loca (smeh)

Izvor: BIZLife magazin