BIZLife „30 ispod 30“: Danica Grujičić, Operations manager, M+ Agency

PinterestFacebookTwitterShare

Danica je završila Fakultet za kulturu i medije, a master rad iz komunikacija radila je na Fakultetu političkih nauka.

Prvi posao dobila je u medijskoj kući „BIZLife”, gde je radila kao novinarka i Content manager, a 2017. godine zaposlila se u marketinškoj agenciji „M+ Agency”.

Radila je na poziciji Senior Content/Community Manager , a od ove godine je Operations manager u ovoj agenciji.

Bila je nadležna za brojne kampanje, a poslednja je bila otvaranje tržnog centra „Ada Mall” u Beogradu.

 Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Ne gledam na to kao na odricanje, već postavljanje prioriteta. Uz dobro planiranje, organizaciju i želju – sve može da se postigne. Ipak, ponekad sam morala da preskočim izlazak sa društvom u studentskim danima da bih održala visok prosek i stipendiju, koji su doveli do toga da dobijem priznanje za jednog od najboljih studenata u generaciji. Kasnije, u poslu, odlučila sam da se odreknem uverenja koja mi ne koriste i svog ega zarad dolaženja do najboljeg rešenja, rada na sebi i učenja.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi stigli uspeh?

Mi se stalno sustižemo. 😊 Definitivno sam sama koračala ka onome što sam smatrala poslovnim uspehom, ali kada otvorite energiju ka nečemu ili na to stavite fokus, prosto sve radi za vas, te se i otvaraju i stižu nove, divne prilike.

Kada se trudite da date svoj maksimum i u nečemu budete izuzetni, nije nimalo čudno da stižu priznanja, nagrade i novi izazovi, koje nazivamo uspeh.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Volela bih da izdvojim više njih, jer verujem da će služiti čitaocima.

  • Ne brinite. Život nam uvek daje baš onoliko koliko možemo da podnesemo. Zato ne sumnjajte u sebe, a ni u život.
  • Svemu pristupajte pozitivno. Ako krenete iz garda ili negativne energije, sigurno ćete uneti manje produktivnosti u posao. Budite otvoreni za nove stvari i drugi ugao gledanja.
  • Ne žurite, ne brzajte, ne činite ishitrene odluke i ne iznosite neosmišljene stavove kolika god bila žurba. Naučite prvo kako da razmišljate pravilno u poslu, a onda će to preći u rutinu i iskustvo, a stvari ćete na najbolji način rešavati u trenu.

Šta je krajnji cilj?

Krajnji cilj je nemati ga, jer onda sve gubi smisao.

Pitati kreativca koji je krajnji cilj isto je kao da nekoga pitate kada misli da će umreti. O tome se ne razmišlja, uživa se u ovom trenutku i stvaranju.

U eri smo hiperprodukcije i digitalizacije, gde se kompletno tržište menja u trenu, jednom odlukom Googla ili Marka Cukerberga. Zamislite da ste njega ovo pitali dok Facebook nije postojao.

Cilj je svakodnevno uživati u poslu koji vam budi strast.

___________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Književnost.

Prvi posao?

Novinarka.

Poslovni uzor?

Don Draper. 😉

Pesma kao moto?

„I was here”, Bijonse.

Izvor: BIZLife magazin