BIZLife „30 ispod 30“: Darija Raščanin, menadžer za projektovanje i izgradnju, Delta Real Estate

PinterestFacebookTwitterShare

Darija je završila Arhitektonski fakultet Univerziteta u Beogradu, a posle rada u arhitektonskim biroima, 2017. godine u „Delta Holdingu” postaje deo programa „Mladi lideri”. Radila je na pozicijama: asistent u projektovanju i izgradnji, koordinator za projektovanje i izgradnju, a trenutno je na poziciji menadžera za projektovanje i izgradnju.

Kao menadžer projekta za arhitekturu i rukovodilac projekta u poslednjoj fazi izgradnje, radila je na šoping molu „Delta Planet” u Banjaluci, a uključena je i u različite projekte kompanije, kao što su: „Delta biznis inkubator”, „Deltina budućnost” i „Komitet za inovacije”.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

 Sna. Bez obzira na poslovne obaveze, usavršavanje, sport, uvek nalazim vremena za prijatelje, porodicu i aktivan društveni život. San je jedino čega mogu da se odreknem.

 Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

 Smatram da uspeh ne može sâm da „dođe” do vas, iako je za uspeh neophodno da se sinhronizuje značajan broj faktora, od kojih je jedan i sreća. Uostalom: „Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity” (Seneka).

 Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Ako ste iskreni u onome što radite, rezultati nikada ne izostaju.

 Šta je krajnji cilj? 

Ne postoji krajnji cilj. Bez obzira na to koliko su trenutni ciljevi ambiciozni, morate biti spremni da, kada ih ispunite, nađete nešto novo čemu ćete da težite. Svrhu pronalazim u putu do ispunjenja cilja, a zadovoljstvo u slavljenju pobeda.

_____________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Fizika.

 Prvi posao?

Projektantski biro DA studio.

Poslovni uzor?

Ne postoji pojedinac koga mogu smatrati svojim uzorom. Inspirišu me mnogi ljudi, a uzore pronalazim i u svom bliskom okruženju.

Pesma kao moto?

 Poema „If”, Radjarda Kiplinga.

Izvor: BIZLife magazin

Komentari 1

  1. moler sa sajtom

    Ne vidim poentu reklamiranja firmi koristeci njihove zaposlene. U ovonedeljnoj listi 30 ispod 30 biti uspesan je, u prevodu, ako se zaposlis u velikoj kompaniji?