BIZLife „30 ispod 30“: Dijana Kocić, brend menadžer, Red Bull

PinterestFacebookTwitterShare

 Dijana je diplomirani inženjer organizacionih nauka, koja je još u svojim studentskim danima krenula da radi „part tajm” kao članica Wings tima za Red Bull. Poslednje tri godine je u ulozi brend menadžerke Red Bulla, Atlantic Brands. Hobi su joj pisanje i fotografija i na svom travel blogu radi na edukaciji o putovanjima.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Često sam se odricala spavanja, slobodnog vremena po kafićima, praznih i pro forma razgovora, nekad i zabavnih momenata kada se svi druže, a ja želim da to što sam zacrtala i ostvarim. Svako odricanje je za mene imalo viši cilj, da radim ono što mi je važno i što me puni energijom.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Verujem da je uspeh došao na sav trud koji sam uložila u ono što volim da radim. Nikada me nije zadovoljavala forma, ispunjavanje onog što mi je dato da završim, već sam se uvek unosila u to i razmišljala zašto je važno to što radim i da li je ovo najbolji način da se to i ostvari. Često sam izmišljala alternativne pristupe, testirala ih i delila dalje sa svima za koje sam smatrala da im može koristiti. Uspeh je samo došao prirodno na osnovu svega onoga što sam uložila.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Trud i zalaganje se uvek isplate. Kao i život, posao treba gledati kao maraton, a ne kao trku na 100 metara. Treba biti strpljiv i sve dođe na svoje.

Šta je krajnji cilj?

Cilj je raditi ono što voliš, slušati sebe, menjati ako ti nešto više ne odgovara i raditi na sebi u kontinuitetu.

_______________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi? Srpski jezik.

Prvi posao? Konobarica u kafiću.

Poslovni uzor? Brene Braun.

Pesma kao moto? „I love my life”, Robi Vilijams.

Izvor: BIZLife magazin