BIZLife „30 ispod 30“: Katarina Nikolić, marketing menadžer, Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade

PinterestFacebookTwitterShare

Katarina Nikolić ima 29 godina i u hotelu „Radisson Collection, Old Mill Belgrade” je E-Commerce i marketing menadžer. Deo je tima koji je 2014. godine u Beogradu otvorio najnoviji hotel lanca „Radisson Blu” i kreirao jedinstveni koncept iza njega. Kontinuirani rad tima na prepoznavanju autentičnosti beogradskog hotela i visok nivo usluge rezultirali su time da se 2018. nađe među odabranim hotelima grupacije i postane deo ekskluzivnog brenda „Radisson Collection”. Katarina je od početka u marketingu hotelijerske industrije, počevši karijeru u hotelu „Hyatt Regency Belgrade”.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Umesto „odrekla”, pre bih rekla da sam zamenila neko svoje slobodno vreme za vreme provedeno na poslu, koje mi je donelo nova znanja, iskustvo, veće samopouzdanje i dozvolilo mi da se izgradim u pojedinim poslovnim disciplinama sa kojima do tada nisam imala dodira, a koje su danas postale glavni deo mog posla.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Nikada se nisam trudila da postignem uspeh radi uspeha; smatram da je mnogo bitnije konstantno raditi na sebi, svojim ličnim i poslovnim kvalitetima, a uspesi dolaze prirodno. Bitno je imati na umu da, koliko god dobro radili svoj posao, uvek ima prostora za napredak i trudim se da na tome svakodnevno radim.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Da iz svake poslovne prepreke izlazi neka pouka, koja će uvek doneti dobro.

Šta je krajnji cilj?

Mislim da je bitno voleti posao koji radiš, tako da mi je cilj da i u budućnosti budem u industriji koja mi je uzbudljiva i da radim posao koji me ispunjava.

________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Društvene nauke su mi uvek bile simpatičnije. 🙂

Prvi posao?

Marketing asistent u hotelu „Hyatt Regency Belgrade”.

Poslovni uzor?

Tokom karijere sam imala prilike da radim sa puno uspešnih i sposobnih žena, koje su me učile, podržavale, na koje sam se ugledala, a kojima sam i dalje okružena. Sve one su moji uzori.

Pesma kao moto?

 „La Vida Tombola”, Manu Čao. 🙂

Izvor: BIZLife magazin