BIZLife „30 ispod 30“: Maja Marković, Head of digital, Mercator-S

PinterestFacebookTwitterShare

Maja je iskusan profesionalac u oblasti digitalizacije poslovanja i u poslednjih pet godina zaposlena je u kompaniji „Mercator-S” na poziciji Head of digital marketing. Alumni je Istraživačke stanice „Petnica” i studentske organizacije AIESEC. Završila je Srednju tehničku školu u Valjevu kao nosilac Vukove diplome i učenik generacije. Po struci je diplomirani ekonomista.

Svoja znanja imala je priliku da unapredi i kao kompanijski stipendista kroz edukaciju na „Bled School of Management”, gde je tokom prethodne godine pohađala program „Digital Transformation”. Trenutno se školuje na master programu „Marketing menadžment i odnosi s javnošću” na Fakultetu organizacionih nauka.

U kompaniji „Mercator-S” zadužena je za maksimizaciju učinka digitalnih kanala na marketing i prodaju, a za maloprodajne brendove IDEA, Roda, Mercator hipermarketi, kao i IDEA onlajn prodavnicu.

Po prirodi je znatiželjna i veruje da je moguće pronaći potencijal gotovo u svemu.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Najveći izazov danas je uskladiti poslovni i privatni život tako da budete zadovoljni ulogom koju imate u obe oblasti. Da bi se postigao balans, potrebni su dobra organizacija i jasno određeni prioriteti. Smatram sebe srećnom jer umem da balansiram između privatnog i poslovnog života, tako da odricanja nisu potrebna.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Uspeh u poslu je maraton, a ne sprint. Da biste bili uspešni u nekoj oblasti, morate da imate iskustva; da biste imali iskustva, morate mnogo da radite, da pokušavate, grešite, učite, učite, učite… pa radite ponovo. Ma koliko edukacija posetili, knjiga pročitali ili eksperata saslušali, ne postoji zamena za rad i iskustvo.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Obrazovanje je najbolja investicija koju možete da napravite. Odavno je prošlo vreme u kom obrazovanje prestaje završetkom formalne škole.

Uspeh i znanje su jedan od bitnih generatora rasta samopouzdanja i sigurnosti. Svako novo iskustvo i svaka nova oblast koju učimo osposobljava nas da umemo više i budemo spremni za nove izazove koje posao stavlja pred nas.

Šta je krajnji cilj?

Ambiciozna sam osoba i volim da postavljam sebi visoke ciljeve, jer smatram da tako svakodnevno napredujem, usavršavam se i težim ka boljoj verziji sebe. Svakog jutra se budim sa ciljem da u poslu prevaziđem očekivanja, da stičem nova znanja i da iskustvo koje imam prenesem na nove kolege, a da taj put i rad budu ispunjeni zadovoljstvom i uživanjem u poslu kojim sam privilegovana da se bavim.
______________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Matematika.

Prvi posao?

U periodu od 2011. do 2013. godine bila sam zaposlena u marketinškoj agenciji „Huge medija” na poziciji menadžera za digitalne projekte.

Poslovni uzor?

Šeril Sandberg, COO Facebooka.

Pesma kao moto?

„In the Air Tonight”, Fil Kolins.

Izvor: BIZLife magazin