BIZLife „30 ispod 30“: Manja Babović, Brand Development Director, Fashion Company

PinterestFacebookTwitterShare

Manja je studije završila u Londonu na Univerzitetu Ridžent za Global Financial Management. Tokom studija bavila se manekenstvom i nastupala na modnim revijama u Parizu, Milanu i Njujorku. U tom periodu radila je i kampanje za „Sports illustrated”, „Triumph”, „Fornarina”, „Diesel”, „Adidas”.

Nakon završenih studija, dolazi u „Fashion Company”, gde radi kao asistent brend menadžera za „Tommy Hilfiger”, „Calvin Klein”, „Levis”, „Wrangler”, a 2017. godine postaje i brend menadžer za „Steve Madden”.

Od prošle godine je Brand Development Director u ovoj kompaniji i radi na razvoju i strategiji brenda, poput „Havaianas”, i kompanije „PVH group”.

Govori engleski, ruski i francuski jezik.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Biznis podrazumeva određena odricanja. Kada je čovek dobro organizovan, ona mogu da budu krajnje umerena. Od najranijeg uzrasta imala sam sjajne učitelje i to u biznisu kojim se bavim primenjujem svakodnevno.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Do uspeha se stiže, nikako obrnuto. Šanse su kao znakovi pored puta. Treba ih prepoznati i iskoristiti na pravi način.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Posvećenost, rad, vera i odanost uslovi su za uspeh.

Šta je krajnji cilj?

Stalno rasti na ličnom i profesionalnom planu i uvek pomerati granice onoga čemu stremite. Uvek može više i bolje. Važno je samo da u tom procesu nikako ne izgubite sebe.

___________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Psihologija – pomaže da se definiše osećanje ili predosećaj.

Prvi posao?

Manekenstvo.

Poslovni uzor?

Moj otac – poslovni i svaki drugi uzor.

Pesma kao moto?

Često slušam pesmu „Shallow”, iz filma „Zvezda je rođena”. Ljubav je najbolji pokretač.

Izvor: BIZLife magazin