BIZLife „30 ispod 30“: Maša Bukvić, generalni direktor, „NATIVO Switzerland”

PinterestFacebookTwitterShare

Maša je odrasla i obrazovala se u Francuskoj. Završila je prava i političke nauke na Univerzitetu „Pol Sezan”, a kako kaže, to je razvilo njenu metodologiju rada, argumentaciju, preuzimanje odgovornosti i ljubav prema učenju i istraživanju. Tokom studija odlučila je da se ne bavi diplomatijom i pravima, već biznisom. Nakon nekoliko avanturističkih sezonskih poslova u inostranstvu, počinje da radi u sistemu od 700 ljudi u kompaniji „Sitel”, ali tada shvata da veliki sistemi nisu za nju.

Dolazi u „NATIVO Switzerland”, švajcarski brend nameštaja, i pokreće francusko tržište. Kako naglašava, sve što dalje sledi ne bi bilo moguće bez podrške i ozbiljnosti kolega, saradnika i vlasnika firme. Dobija ponudu da radi na otvaranju još tri nova evropska tržišta i prvi put kreira i vodi jedan potpuno novi tim.

Prolazi kroz pozicije rukovodioca marketinga i prodaje, a sada je na poziciji direktora.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?

Ne, baš naprotiv. Živim onako kako volim.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Obožavam da učim, istražujem, stvaram, radim. Nikada nisam jurila nagrade, uspeh, priznanja, jer nemam vremena za to. One stignu svakoga ko uloži trud u ono što voli, želi, hoće.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

„Just do it”. Bez straha. Najbitnije je usuditi se i biti istrajan. Probati na drugi način ako ne ide. Prihvatiti neuspeh, biti svestan sebe i trenutne situacije. Verovati i znati da uvek može bolje. Koristiti kratke rečenice jer drže pažnju.

Šta je krajnji cilj?

Ne znam. Sve!

____________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Matematika.

Prvi posao?

Čuvanje dece.

Poslovni uzor?

Kristin Lagard.

Pesma kao moto?

„Half Time”, Ejmi Vajnhaus.

Izvor: BIZLife magazin