BIZLife „30 ispod 30“: Strahinja i Uroš Margan, preduzetnici, „Margan PLUS“

PinterestFacebookTwitterShare

Strahinja Margan je rođen 1992. godine u Beogradu. Ekonomista po struci, suvlasnik je i menadžer u porodičnoj destileriji „Margan PLUS”, proizvođača rakije „banatski kalvados”, koja se već nekoliko godina u zemlji i regionu kotira kao jedan od najkvalitetnijih brendova u ovoj kategoriji žestokih pića.

Uroš Margan je rođen 1995. godine u Beogradu. Student je agroekonomije, suvlasnik i brend menadžer u destileriji „Margan PLUS”.

„Margan PLUS” je mala porodična destilerija iz Južnog Banata, petnaest kilometara nadomak Beograda. Iz njihovog asortimana nekoliko vrsta najkvalitetnijih voćnih rakija poslednjih godina se izdvojio „banatski kalvados” kao jedno od najkvalitetnijih žestokih pića u zemlji i regionu. U pitanju je rakija tipa kalvados, proizvedena od najkvalitetnijih domaćih sorti jabuka, po specifičnoj proceduri, koja je odležala nekoliko godina u hrastovim barik buradima. Kvalitet „banatskog kalvadosa” je tokom prethodnih godina prepoznat na mnogobrojnim domaćim i evropskim takmičenjima i sajmovima u Pragu, Bratislavi, Ljubljani, Zagrebu, Novom Sadu i Beogradu, na kojima je osvojio zlatne i srebrne medalje.

Braća Margan su u 2018. godini na međunarodnom Agrobiznis samitu u Vrnjačkoj Banji postala nosioci nagrade za najbolje mlade menadžere Jugoistočne Evrope.

Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli tu gde ste sada?

Od malih nogu smo učeni da se poslu mora pristupiti maksimalno ozbiljno i profesionalno. Svakako smo se odrekli slobodnog vremena, koje smo ulagali u posao.

Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?

Smatramo da čovek ipak mora da načini prvi korak ka ostvarenju nekog cilja. Na taj način povećava svoje šanse da i uspeh „nađe” njega.

Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?

Mladi ljudi treba da prođu kroz sve faze nekog posla, od najosnovnijih do najkompleksnijih. Na taj način će steći potpuni uvid i znanje o određenom poslu. Konkretno, u ovom našem, naučili smo sve – od proizvodnje do plasmana i promocije našeg asortimana. Takođe bismo istakli da je u radu važno biti otvoren i spreman za kritike i savete iskusnih ljudi, a neophodna je i spremnost za stalnim učenjem.

Šta je krajnji cilj?

Naš cilj je da u narednim godinama postanemo jedan od vodećih proizvođača rakije u zemlji i regionu. Krajnji cilj ne postoji, jer težimo stalnom napretku – granice ne postoje!

__________________________________________________________

Lično

Omiljeni predmet u školi?

Strahinja: Marketing.

Uroš: Sociologija.

Prvi posao?

Strahinja i Uroš: Prodaja auto-delova u porodičnoj firmi „Auto-oprema”, koju su osnovali naši deda i otac.

Poslovni uzor?

Strahinja: Džek Ma.

Uroš: Ilon Mask.

Pesma kao moto?

Strahinja: „Not afraid”, Eminem.

Uroš: „Glory”, Džon Ledžend.

Izvor: BIZLife magazin