BIZLife lista “30 ispod 30”: Dragica Matić, rukovodilac prodaje, Lidl Srbija

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife magazin

Dragica je 2009. godine upisala Beogradsku poslovnu školu, smer Marketing i trgovina, a nakon završenog osnovnog akademskog obrazovanja, upisala je specijalističke studije na smeru Reinženjering.

Svoje prve ozbiljne poslovne korake napravila je 2012. u austrijskoj kompaniji “Kika&Steinhoff”, kao najmlađi Product Manager za jugoistočnu Evropu u Sektoru Home decoration. Četiri godine kasnije, zaposlila se u kompaniji Lidl Srbija na poziciji regionalnog rukovodioca prodaje. Nakon niza zemalja u kojima se školovala, savladanih veština i naučenih stranih jezika, za nepune tri godine dobila je priliku daljeg razvoja u prodaji, i to na poziciji na kojoj je i danas – rukovodilac prodaje.

Van poslovnih aktivnosti bavi se ronjenjem, snorkelingom, obožava da čita knjige i veoma aktivno prati TED aplikaciju.

Zašto ste odlučili da ostanete u Srbiji?

Velikim odlukama prethodi i racionalno i emocionalno samoopredeljenje. Svakako da odlazak iz svoje zemlje nosi sa sobom upoznavanje nekih novih kultura, standarda života ili poslovnog razvoja na neki drugi način.

Međutim, biram da ostanem u svojoj zemlji, jer na ličnom primeru mogu da kažem da je kompanija u kojoj radim prepoznala moju stručnost, ali i stručnost i predanost drugih mladih ljudi u Srbiji, i pružila nam priliku da razvijamo svoje ideje.

Verujem u volju, inicijativu i sposobnost mladih ljudi da budu uspešni u zemlji gde su započeli sve – prve korake i visoka obrazovanja.

Šta ste želeli da budete kad ste bili mali?

Kada sam bila mala, želela sam da postanem svetski uspešna klizačica na ledu (još uvek imam klizaljke tokom zime u autu).

Omiljeni predmet u školi?

U osnovnoj školi obožavala sam istoriju, ali kako sam odlučila da upišem srednju ekonomsku školu, interesovanje se proširilo na poslovnu ekonomiju.

Poslovni uzor?

Moj poslovni uzor je Bil Gejts, zbog neprestane volje za razvojem i proširivanjem znanja, uz nesebično deljenje svog iskustva. Volim njegove govore sa primerima iz poslovne prakse. Svakako, ne bih izostavila ni Suzan Vučicki, jer nas je svojim poslom naterala da sve savremene sadržaje pratimo onlajn, tj. preko platforme Jutjub.

Izvor: BIZLife magazin

Foto: BIZLife magazin

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.