Mobilno i elektronsko bankarstvo najnovije generacije u NLB banci

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Unapređene usluge elektronskog i mobilnog bankarstva NLB Banke, kreirane u skladu sa najvišim standardima u bankarskoj industriji, donose klijentima izuzetno jednostavan servis uz mnogobrojne pogodnosti, saopšteno je iz te banke.

Kako navode, korisnici mogu, između ostalog, da jednostavno prate stanje na svojim računima,  plaćaju račune, upravljaju debitnim i kreditnim karticama, imaju pregled kredita i depozita, po povoljnijem kursu izvrše menjačke transakcije i samostalno formiraju trajne naloge prema svojim potrebama i sve to u bilo koje vreme i sa bilo kog mesta.

Direktna komunikacija sa bankom putem svih kanala komunikacije je sada samo na klik od klijenata, kao i aktuelne ponude proizvoda i usluga za koje klijenti mogu da podnesu zahtev ili upit putem elektronskog i mobilnog bankarstva.

Pored unapređenih platformi elektronskog i mobilnog bankarstva, NLB Banka je svojim klijentima ponudila i Instant transfer, uslugu koja im omogućava plaćanja do iznosa od 300 hiljada dinara u realnom vremenu, svakog dana u godini, u bilo koje doba dana i noći.

Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke u Beogradu Branko Greganović ocenio je da je proces digitalizacije “budućnost koja nam se već dogodila i samo institucije koje razumeju da je investiranje u digitalne komunikacije imperativ u njihovom poslovanju mogu da računaju na zadovoljstvo i poverenje svojih klijenata”.

“Najpre elektronsko, a zatim i mobilno bankarstvo potisli su šaltere i obrazce, a ako imamo u vidu sve jednostavnije i komfornije digitalne usluge, uz pojačanu bezbednost njihovog korišćenja, činjenica da sve veći broj klijenata sarađuje sa svojom bankom bez ulaska u ekspozituru nije iznenađenje”, rekao je Greganović.

On je dodao da i uvođenje instant plaćanja, koje je Srbija uvela među prvim zemljama u Evropi, predstavlja veliki korak ka još boljem korisničkom iskustvu klijenata i da već u ovom trenutku bankarstvo kakvo smo poznavali pre samo desetak godina više ne postoji.

“Ubrzani proces digitalizacije u svim segmentima, posebno u domenu eUprave, dodatno doprinosi razvoju digitalnih usluga za klijenta”, istakao je Greganović.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Piše: T. K.