Šalteri odlaze u prošlost

PinterestFacebookTwitterShare

Samouslužno bankarstvo nije ništa novo u svetu, a pre godinu dana ProCredit banka uvela je po prvi put i Samouslužne zone u Srbiji. Transakcije u Zoni 24/7 se obavljaju brzo i bez čekanja u redu, uređaji su jednostavni i laki za koriščenje. U pitanju je zatvoreni i klimatizovan prostor, koji pruža veću ugodnost korišćenja, od npr. spoljnog bankomata.

Samouslužno bankarstvo omogućava vam da jednostavno i povoljno obavite većinu poslova sa bankom. „U želji da ovaj vid modernog bankarstva, koji već uveliko postoji na zapadu, omogućimo i našim klijentima, uveli smo samouslužne zone 24/7 u sve naše ekspoziture, i u to uložili preko 3,5 miliona evra. Strah od nepoznatog, koji se javlja kod manjeg broja klijenata, se brzo prevaziđe ukoliko imate kvalitetne ljude u svom timu koji mogu da budu adekvatna podrška i upute klijente u korišćenje uređaja“, objašnjava Mirjana Mitrović, šef odeljenja za bankarske usluge i marketing ProCredit banke.

Na ovaj način ekspoziture ProCredit banke oslobođene su od gužvi, a njihovi zaposleni su tu da se posvete vama, a ne radu sa novcem. „Većina naših klijenata je zone 24/7 vrlo brzo i lako prihvatila, zato što im one samo olakšavaju poslovanje sa bankom, čine ih nezavisnim od radnog vremena ekspozitura i donose im brojne benefite, kao što je ušteda novca, jer su usluge dosta jeftinije“, ističe Mitrović.

Nakon godinu dana od otvaranja prvih zona 24/7 preko 75 odsto transakcija u banci obavlja se ovim putem, što je ProCredit banku ohrabrilo na dalji iskorak – otvaranje prve tzv. cashless ekspoziture, gde se sav posao sa novcem obavlja putem uređaja, a savetnici banke nemaju dodira sa novcem. Ovaj vid poslovanja praktično šalje klasičan šalterski posao u prošlost i stavlja klijenta u centar pažnje.

Koje usluge nudi Zona 24/7?

ProCredit-24-7-Zona-1

Samouslužne zone ProCredit banke dostupne su svim klijentima – kako pravnim, tako i fizičkim licima. Ono što se izdvaja kao poseban benefit kod fizičkih lica jeste uplata novca na bankomatu, kao i podizanje evra što omogućava raspolaganje novcem sa štednog računa. Pravna lica najčešće koriste bankomat za uplatu pazara ili depozitni sef. Za njihovo korišćenje je potrebna samo platna kartica ove banke.

Zone su prvenstveno namenjene obavljanju gotovinskih transakcija. Dakle, sve što ne možete da obavite putem internet i mobilnog bankarstva, možete u zoni. Bilo da je to uplata pazara za pravna lica, ili uplata i podizanje sa štednog i tekućeg računa, u evrima ili dinarima. Osim toga, dostupne su vam i druge usluge, kao što su predaja naloga za prenos, plaćanje računa, transferi između računa, plaćanje naknade banci, štampanje potvrda banke…

Podrška i bezbednost

Za slučaj da niste sigurni kako da obavite određenu uslugu u okviru ekspoziture pomoći će vam posebno obučeno osoblje, a uskoro će biti otvoren i besplatni info broj koji radi 24 sata, putem koga se možete obratiti za sva pitanja. Mirjana Mitrović ističe da su posebno vodili računa o bezbednosti. „Pored stalnog video nadzora u svim zonama, pažnja je usmerena i na poverljivost klijentovih informacija, tako da su uređaji dovoljno udaljeni jedan od drugog, a između su postavljenje zaštitne pregrade.“