Kako uspeh kompanija zavisi od edukacije zaposlenih

PinterestFacebookTwitterShare

Piše: Dejan Martić, Corporate Manager, CompanyAcademy

Da li znate da je čak 81 odsto ljudi nezadovoljno na poslu, a jedan od glavnih razloga je nemogućnost usavršavanja. Ovo nije iznenađujuće kada se uzme u obzir to da je imperativ uspeha u današnjem digitalnom društvu stalno učenje. Na „CompanyAcademy” ozbiljno smo shvatili ovaj izazov i kreirali interne sisteme za edukaciju i napredak zaposlenih. Zahvaljujući tome, kompanije ne moraju da troše veliki novac i resurse na obuke da bi dobile kvalitetnu edukaciju, jer im je na raspolaganju širok spektar testiranih rešenja prilagođenih njihovim potrebama.

Kako da zaposleni postanu vaš najbolji brend

Ser Ričard Brenson, osnivač kompanije „Virgin Group”, autor je kontroverzne izreke: „Prvo zaposleni, a zatim klijent.” Za razliku od uvreženog mišljenja, Brenson otkriva da zadovoljstvo klijenata i napredak kompanije zavise, pre svega, od zadovoljstva zaposlenog.

Usvajanje novih znanja i proširivanje kompetencija zaposleni doživljavaju kao izgradnju ličnog brenda, kojim se predstavljaju poslodavcu. S druge strane, kompanije žele zaposlene koji su spremni da se razvijaju. Ključna stvar sa kojom se kompanije suočavaju jeste činjenica da takav zaposleni ne dolazi kao gotov proizvod, već je zadatak menadžmenta da ga izgrade. Da bi kompanije u tome uspele, zaposlenog treba da posmatraju kao svoj glavni brend, a za to im je neophodan efikasan sistem za edukaciju.

Na „CompanyAcademy” postoje različite obuke za zaposlene, a poslodavci su, definitivno, najzainteresovaniji za personalizovanu onlajn platformu sa preko 400 onlajn i video kurseva iz 12 poslovnih oblasti, jer im ona omogućava pristup bilo kada i bilo gde. Tako je obuka u potpunosti prilagođena zaposlenima, a ujedno štedi i kompanijske resurse. Ovi trendovi su već nekoliko godina aktuelni u svetu, a sada smo ih, konačno, doneli i u Srbiju.

„Win-win” situacija i za kompanije i za zaposlene

Zaposleni vidno napreduju i ispunjavaju svoje ambicije, a kompanije oblikuju zaposlene u skladu sa svojim poslovnim ciljevima i ostvaruju progres. Brojni menadžeri sa kojima razmenjujem mišljenja nameravaju da u budućnosti ulože u interni sistem korporativne edukacije. Naime, suočeni smo sa činjenicom da nove generacije pri izboru radnog mesta, osim plate, očekuju i priliku za učenje na poslu. Čak 87 odsto milenijalaca ističe da im je poslovni trening veoma važan.

Možemo dalje pretpostaviti šta nas čeka u budućnosti. Verovatno će najuspešnije biti upravo one kompanije koje pobede u trci za kvalitetne zaposlene, a interni sistem obrazovanja predstavljaće jedan od glavnih aduta. Zahvaljujući internoj edukaciji u kompaniji, zaposleni neće gledati oglase za neki drugi posao, već će istraživati nove mogućnosti u okviru postojećeg radnog mesta. Zaposleni velikih svetskih giganata, kao što su „Schell”, „Toyota”, „Booking.com” i „PayPal”, to već odlično znaju.

Ulaganje u znanje se uvek isplati, a ovo smo postavili kao imperativ pristupa u „CompanyAcademy”. Investicija u korporativnu edukaciju najisplativija je, jer se znanje zaposlenih prenosi na napredak same kompanije. Da bi kompanije bile bolje, potrebno je da se ozbiljno posvete edukaciji svojih zaposlenih. Jedino tako mogu da očekuju i bolje rezultate.

Izvor: BIZLife magazin