Kakve nas inovacije čekaju u novoj eri televizije?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Kakav svet inovacija je vezan za novu eru televizije i kako United Grupa kroz svoje inovacije, a pre svega EON smart box i EON aplikaciju modernizuje regionalno tržište?

Kroz konkretne analitike,  jedan od specijalnih gostiju Direct Media Akademije, Srđan Đurđević, Research and Development Director United Group, u okviru Festivalskog dana 30. maja u Madlenijanumu, prikazaće nam promene u navikama konzumacije televizije i kako se Machine learning i Artificial intelligence koriste u upotrebi obrade TV sadržaja i metadata.

„Snimljeni live sadržaji (tzv. Catch-up ili Timeshift TV) danas po gledanosti određenih žanrova sadržaja već premašuju klasične live programe, dok o značaju VoD servisa, virtuelnih video-klubova, najbolje govori vrtoglavi uspeh kompanija kao što su Netflix, Hulu, DAZN, Amazon Prime itd. Istovremeno, live sadržaji ostaju podjednako značajni u prenosu sporta, vesti i drugih dokumentarnih događaja kod kojih će sve više do izražaja dolaziti sadržaji koji se prenose u UHD i drugim formatima koji nude realistično iskustvo“, kaže Srđan Đurđević čije predavanje nemojte propustiti!

Još malo mesta je ostalo na modulima Mediji i Brending!

MODUL Mediji: Novi svet medija polaznike upoznaje sa najnovijim trendovima industrije i odgovara na pitanja o budućnosti televizije, digitala, društvenih mreža i ulozi podataka u komuniciranju.

MODUL Brending: Novi brending – Hokus pokus predstavlja novi koncept brendinga i polaznicima daje okvir i alate za tranziciju u inovativne forme strategije brenda.

Kupovinom kotizacija za module (28-29.maj) rezervisali ste mesto i na Festivalskom danu (30.maj). Prihod od prodaje kotizacija i ove godine biće upotrebljen u humanitarne svrhe.

Požurite i obezbedite svoje kotizacije na vreme na www.directmediacademy.com

Izvor: Direct Media United Solutions

Foto: Promo