Koliko detaljno bi trebalo da definišete IDEALNOG KUPCA?

PinterestFacebookTwitterShare

Piše: Ilona Matijević, Copywriter u DEFAULT design-u

Zamislite na trenutak da proizvodite i prodajete čokoladu. Šta biste rekli, ko je Vaš idealni kupac? Ko je osoba kojoj prema kojoj ćete da usmerite vašu komunikaciju, Vaš marketing i osoba kojoj ćete pokušati da prodate tu čokoladu? Ako je Vaš odgovor: “Pa, svi”, možda bi trebalo da pročitate ovaj tekst. 

Suprotno ustaljenom mišljenju, čokoladu ne jedu svi (znam, i meni je neshvatljivo). Jednostavno ima ljudi koji je ne vole, koji su alergični na kakao ili koji više jedu slanu hranu. Zbog toga “svi” nisu kupci Vaše čokolade. Svaka čokolada (sa lešnicima, suvim grožćem, bela ili mlečna) ima izdefinisanog kupca koji donosi najveću zaradu i uvek se vraća po još. To je idealni kupac.
% | % | % | % | % | % | % | % | %