Konferencija „Quality as Concept“ u Beogradu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Posle vrlo uspešne prve konferencije o alatima stalnog unapređenja, 4. oktobra 2019. godine u hotelu Tulip Inn u Beogradu, nezavisni poslovni veb portal – Portal Kvalitet, organizuje drugu „Quality as a Concept“ konfereciju sa ciljem da na jednom mestu okupi struku koja se bavi primenom alata i modela upravljanja stalnog poboljšanja.

Model konferencije je prenošenje konkretnih iskustva iz prakse o primeni alata/modela upravljanja čije korišcenje u svakodnevnom poslovanju daje konkretne rezultate koji u krajnjoj istanci doprinose kvalitetu proizvoda, procesa iliti ukupnog sistema poslovanja tj doprinose stalnom unapređenju organizacije. Drugim rečima, konferencija će predstaviti primere razvoja organizacija koje za efektivnije sagledavanje sopstvenih podataka koriste nauku i znanje.

Uvek smo kvalitet predavača isticali kao naš najveći adut. Predavači na konferenciji su stručnjaci sa velikim iskustvom u proizvodnji kako lokalnog tako i internacionalnog karaktera, koji će na osnovu višegodišnje prakse prezentovati neke od alata/modela menadžmenta koji funkcionišu u njihovim organizacijima, kao i rezultate korišćenja istih. Predavači će pojasniti na koji način isti doprinose promovisanju kulture stalnog unapređenja.

Svi autori su prepoznati kao najbolji u svom poslu, kao na primer: Karyn Ross, SAD, autor knjige „The Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations“; Emanuell Calvez, Turska, predsednik MTM international organizacije za Tursku; Dejan Josić, direktor prozvodnje Haineken-a, čovek širokih pogleda; Aleksandar Drenovac, autor potpuno novog, DIDAW modela upravljanja i mnogi drugi.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo