Novi poslovni modeli kao rezultat fokusa na inovacije

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Danas kada se poslovno okruženje menja neverovatnom brzinom, nova konkurentska prednost kompanija postaje njihova sposobnost da se menjaju na pravi način i brzina kojom to čine. Jednostavna tvrdnja, ali u njenoj pozadini je daleko složeniji i zahtevniji proces. Mnogi se onda sa pravom pitaju šta tačno određuje uspešnost poslovanja u budućnosti?

Fokus mora da se stavi na inovacije, a ne na kratkoročne pokretače rasta.

Globalno istraživanje koje je Institut za tehnologiju u Masačusetsu (MIT) sproveo među članovima upravnih odbora velikih kompanija, ukazuje na to da 32% ispitanika ima racionalan strah od gubitka prihoda u narednih pet godina, verujući da glavni uzorak leži u novim digitalnim kompanijama koje donose disrupciju na sva tržišta i u gotovo svim aspektima poslovanja. Njih 60% je spremno da u narednoj godini mnogo više vremena posveti ovom izazovu.

Inovacije zahtevaju vreme, strpljenje, učenje na greškama i eksperimentisanje kojim bi se došlo do pravog odgovora, a za sve to velike kompanije često nemaju strpljenja, dovoljno iskustva niti liderske podrške. Organizaciona inertnost i dalje dovodi do favorizovanja aktivnosti koje donose brze rezultate, naspram onih koje razvijaju organizacione sposobnosti za mogućnost postizanja boljih rezultata u budućnosti.
% | % | %

Izvor: PR tekst

Foto: Promo