Odgovorno i stabilno kada je najpotrebnije

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: NIS

Vanredne okolnosti sa kojima smo se suočili u prethodnom periodu naučile su nas da više nego ikada vrednujemo moć komunikacije, pažnje i brige prema najbližima. Ono što je posebno značajno jeste da je, kao i svaka vanredna situacija, i epidemija novog koronavirusa iznedrila nove heroje, koji su svojim svakodnevnim angažovanjem, velikim trudom, kao i brigom prema drugima, pomogli mnogima da lakše prođu kroz nemale izazove.

Za našu najveću naftnu kompaniju, NIS, nema dileme – stabilnost u ovim izazovnim vremenima sačuvana je zahvaljujući zaposlenima kompanije, koji su i u vanrednim okolnostima ostali posvećeni duhu zajedništva i empatije i svojim predanim radom i disciplinom doprineli ispunjenju postavljenih ciljeva.

Ljudskost i solidarnost prema svojim komšijama, sugrađanima i kolegama prvi su pokazali članovi NIS-ovog „Kluba volontera”, koji su tokom trajanja vanrednog stanja značajno doprineli očuvanju zdravlja i bezbednosti na poslu, ali i u okviru svojih porodica, komšiluka, šire zajednice… Dosledno primenjujući sve mere zaštite, NIS-ovi volonteri su se neumorno svakodnevno angažovali u brojnim akcijama pomoći najstarijima, kao najugroženijoj kategoriji, dostavljajući im neophodne namirnice, lekove, uključujući i brigu o njihovim kućnim ljubimcima. Istovremeno, svoju solidarnost sa onima kojima je pomoć najpotrebnija volonteri NIS-a pokazali su svojom veštinom izrade vizira, platnenih zaštitnih maski, učešćem u dezinfekciji javnih površina, razgovorom sa komšijama, dokazujući da su negovanje i razvoj zajedništva neprolazne vrednosti u svim vremenima.

Emica Dačić, član „Kluba volontera”, ističe da su pažnja i posvećenost ljudima oko nas lekovita poruka, posebno u današnje vreme. „Nekada je dovoljno biti samo dobar slušalac, a mi to jesmo”, uverena je Emica.

NIS je jedan od stubova energetskog sistema Srbije i stabilno snabdevanje stanovništva i državnih institucija ostalo je neprikosnoveni prioritet i u novonastalim okolnostima. Kao kompanija koja angažuje više od 11 hiljada zaposlenih, NIS se suočio sa novim izazovima koje je nametnula epidemija, kao što je organizacija rada u kućnim uslovima za veliki broj zaposlenih. Ipak, zahvaljujući odgovornom odnosu prema poslovnim obavezama, kao i dobroj organizaciji i disciplini, kvalitet rada je i u ovakvoj situaciji ostao na najvišem nivou.

„U svemu što se dešava treba pronaći dobre stvari, pa smo tako shvatili da je rad od kuće moguć uz održavanje kvaliteta usluga. Tim je zadržao pozitivan duh i visoku angažovanost na izvršenju radnih zadataka. Takođe, dobili smo nove poslovne izazove, iz kojih smo dosta naučili. Savladavanje ovih izazova pozitivno je uticalo na razvoj zaposlenih”, istakla je Svetlana Nešković, direktorka HR grupe usluga u NIS-u, navodeći da smo kroz ovakvu situaciju dobili podsetnik da je zdravlje najbitnije jer je preduslov za sve što želimo dalje u životu.

Svetlana Bjelović, zamenik upravnika benzinske stanice “Novi Beograd”

Ipak, tokom vanrednog stanja najveći broj zaposlenih NIS-a bio je angažovan na svojim svakodnevnim radnim mestima – na naftnim poljima, u Rafineriji nafte u Pančevu, na stanicama za snabdevanje gorivom širom Srbije. Za njih je bilo potrebno organizovati dodatne mere zaštite, posebno na benzinskim stanicama, gde su zaposleni bili izloženi velikom broju kontakata sa potrošačima.

„Priroda našeg posla je takva da se on ne menja ni u vanrednim okolnostima. Kao i uvek, tu smo da uslužimo naše kupce, ali ovoga puta uz dodatne mere zaštite i za nas i za potrošače”, rekla je Svetlana Bjelović, zamenik upravnika benzinske stanice „Novi Beograd”.

Denis Bančov, Operater na pristaništu u Rafineriji nafte Pančevo

Denis Bančov, operater na pristaništu u Rafineriji nafte Pančevo, navodi da njegov način rada za vreme vanredne situacije nije pretrpeo velike promene, osim činjenice da su pridodate posebne mere zaštite, prvenstveno mere održavanja higijene. „Kada čovek zna da je obezbeđen, da je sve čisto, onda postoji i osećaj sigurnosti, a to je vrlo važno u ovim okolnostima. Vidim da se i moje kolege ponašaju odgovorno i mnogo sam ponosan na to, jer je u ovoj situaciji ključno da svi budemo disciplinovani”, rekao je Denis.

NIS je i u ovim turbulentnim vremenima još jednom pokazao da je moguće uspešno se suočiti i sa najtežim izazovima, i to zahvaljujući zaposlenima, kao najvećem osloncu, koji su svojim humanim odnosom prema zajednici, kao i požrtvovanim i predanim radom, spremni da doprinesu očuvanju stabilnosti poslovanja, pomognu onima kojima je podrška potrebna i svojim primerom pošalju jasnu poruku:  #NIStesami.

Izvor: BIZLife magazin

Foto: NIS