2. dan Content Experience: Milenijalci imaju Bullshit detektor

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife

Počeo je drugi dan Content Experience konferencije u Beogradu, a prva tema bila je native oglašavanje koje sve više uzima maha dajući konzumentima više informacija i zamenjuje banere na koje potrošači ne obraćaju pažnju.

Native mora da se sjedini sa platformom na kojoj se u datom momentu nalazi, poručio je Goran Radulović head of native advertising and verticals sales kompanije Media Impact.

Milenijalci imaju ’Bullshit detektor’, odnosno znaju šta je reklama i ne možete da ih prevarite. Uz to oni je uopšte ne percipiraju.

Pored toga, u korist native advertisinga idu i ad blokeri koji se sve više koriste i deo su mnogih pretraživača. Na mobilnom se malo vide baneri stoga ovde native naročito dolazi do izražaja. Dobar native content je vidljiv, prlagođava se sadržaju, navikama korisnika i ukoliko je dobar odlično utiče na percepciju brenda. Emocije su od izuzetnog značaja, odmah do njih ide naslov.

Ukoliko treba da birate između dobrog teksta i dobrog naslova, uvek izaberite dobar naslov.

 

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

Piše: D.G.