200 najvećih otpustilo je direktore marketinga – i šta sad?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife

Poslednja istraživanja pokazuju da zaposleni u marketingu 60 odsto svog vremena koriste u sopstvenom marketingu marketinga koji rade i da 65 odsto sadržaja koji proizvedu ostane neupotrebljeno od strane potencijalnih korisnika.

Samo u poslednjih godinu dana više od 200 najvećih svetskih kompanija otpustilo je svoje direktore marketinga. I zato se sve češće postavlja pitanje šta je budućnost marketinga.

Osnivač i direktor najveće content marketing platforme Newscred, Shafqat Islam, kazao je na CMWorld konferenciji u Klivlendu koja okuplja stručnjake iz oblasti content marketinga iz celog sveta da je budućnost u integrisanom marketingu.


“Bili smo dugo godina u advertajzing fazi, poslednjih nekoliko godina u content marketingu, a sada nam dolazi faza integrisanog marketinga”, naveo je on.

Kako je objasnio, taj novi marketing će biti kolaborativan što znači da će različiti marketinški stručnjaci raditi zajedno na projektima, da će pasti granice između digitalnog marketinga, PR, medija bajinga i svih drugih specijalizovanih marketinga.

Dalje on će biti transparentan između svih komunikacijskih timova jedne kompanije, biće mnogo više povezan gde će svi dobijati isti brif (opis zadatka) i svi će imati iste ciljeve (KPI).

Taj novi tip marketinga biće agilan u smislu da će svi timovi imati istu dinamiku i zajedničke prolazne tačke i na kraju sve što se bude radilo u marketingu mora da bude iskoristivo na više načina i više puta.

Od specijalnog izveštača iz Klivlenda Borislava Miljanovića, CEO Represent Sistema

 

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife